miercuri, 25 noiembrie 2015

Despre una...despre alta...



        Despre una…despre alta…anul acesta nu am avut gradina, de fapt gradina am avut nu a plecat nicaieri, rasaduri am facut dar nu au fost plantate in gradina mea, le-am facut cadou prietenilor si m-am bucurat impreuna cu ei de roadele lor.  In gradina mea au crescut catei si multi pisoi. Cateii au facut ochi la noi in curte, au crescut sub privirea mea, m-am despartit de ei cu greu dar doi au ramas sa se joace in continuare in gradina pana  primavara viitoare:


 Avem si un personaj nou printre latratori, un smecher si jumatate. Alvin cainele de" intors" caini ciobanesti romanesti corbi:

 Pisoii, unii au facut ochi la noi in curte…altii au ajuns la noi mai tarziu dar bine ca au ajuns!


Ciumpa a ajuns la noi dintr-un subsol unde a fost fatat:


Misu nu a venit de departe, din vecini pe cand avea vreo 10 zile:
            Am legat prietenii noi in natura…cu natura, Cicerone si Roscatel  doua veverite care primesc nuci cu multa placere si care vin cu incredere de fiecare data cand ma vad. 


Doi pitigoi care desi nu au nevoie de hrana vin si-mi ciugulesc din palma bunatati!

 Am decorat si reconditionat un dulap vechi si scaune pe care altii le arunca:

Am facut aproape 5000 de poze care mi-au aratat cat de frumoasa este natura, cat de perfecta este...cum noi oamenii distrugem perfectiunea ei.




Sper ca mai citeste cineva blogul  meu si mai sper ca sunteti toti ok!
  

17 comentarii:

  1. eu sper ca acest post sa fie, de fapt, revenirea la a posta pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa aloc mai mult timp blogului! :)

      Ștergere
  2. Faine animale ai prin curte :) sa-ti traiasca si bine ai revenit !

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit. Sunt superbe animalutele iar prietenia cu veveritele si pitigoiul inseamna mult, mult mai mult decat ar putea cineva sa caracterizeze un om in cuvinte. Te asteptam cu noi imagini minunate.O zi linistita cu spor si inspiratie sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit, Brindusa ! Tu ai avut o recolta ca nimeni altul :) Sper sa ne impartasesti din cele 5000 de poze facute, suntem si noi insetati de frumusete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa va impartasesc cat mai multe poze!
      Bine te-am regasit Dani!

      Ștergere
  5. Bine ai revenit! Eu ma bucur ca ai hotarat sa revii pe blog. Nu am apucat sa comentez foarte mult, dar acum promit c-o voi face. :)

    Animalutele voastre sunt minunate! Si foarte colorate! Nici nu stiu la care poza sa ma uit mai repede.
    Interesant ca veveritele vin atat de aproape, de obicei n-o fac. Iar, pasarea care-ti mananca din palma. o incantare! La voi acolo este un paradis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Veveritele s-au obijnuit cu prezenta mea la fel si pitigoii in vreo' 2 luni!
      Te astept cu drag pe blog!

      Ștergere
  6. Noi suntem ok, dar cu tine ce-a fost? Bine ai revenit. Cum ai obisnuit pitigoii sa-ti manance din palma? Dar veveritele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut multa treaba:) Pitigoii s-au obisnuit cu prezenta mea odata cu veveritele in cateva luni:)

      Ștergere
  7. La Multi Ani! Un an 2016 exact asa cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ar trebui sa firma cu ZOO la poarta si sa tai bilete la intrare! Ce de persoane fine la voi in curte... De-adreptul va invidiez!

    RăspundețiȘtergere