luni, 7 iulie 2014

O surpriza!

       De cand ne-am mutat la curte mi-am dorit sa am un sarpe. Nu am putut sa-mi indeplinesc acest vis deoarece sotul nu vrea, mama a spus ca nu mai vine la noi si tot asa. Ma gandeam ca poate o sa gasesc un sarpe in curte, sa stiu ca este acolo si asa ma simt si eu implinita:))
        Ieri pe cand udam castravetii Stiuca(pisica nebuna) pandea ceva si acel ceva era un superb natrix natrix sau sarpele de casa, o minunatie de reptila care a  facut pe mortul, care a sasait si apoi a incercat sa scape.
Va prezint sarpele de casa:

 Facea pe mortul:

Un profil:
Eliberarea:

33 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Da eu l-am prins si analizat si apoi eliberat!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant, cam mare totusi, nu sunt veninosi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place in poza doi si trei! E chiar simpatic in fotografii, fata in fata nu mi-as dori sa-l intalnesc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este inofensiv pentru om! Te musca se umfla putin si apoi trece!:)))

      Ștergere
  5. Bravo, Brândușa, că nu l-ai „altoit”. :) De fapt, la cum te cunosc eu, era imposibil să se întâmple așa ceva.
    E foarte frumos. Și bun la casa omului. Aș vrea și eu unul, dacă nu s-ar scârbi așa Gâza de reptile. Avem în schimb șopârle, cât încape! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soparle avem si noi verzi , maro si chitcani!
      Nu pot sa omor asa o frumusete!

      Ștergere
  6. Stiu ca nu-i veninos, dar tot nu m-as impaca sa fiu atat de aproape de un sarpe ... Eu stiu sigur ca am ceva exemplare in zona, am vazut unul pe gramada de gunoi dar m-am bucurat ca a disparut rapid cand m-a simtit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-s dragi deloc! Si cand ma gandesc la Steve Irwin cum exclama el de fiecare data "what a beautiful animal!" :) Eu nu am gasit pe langa casa, insa la adunat fan am dat peste cateva astfel de reptile. Uff, tare mi-s nesuferite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Majoritatea oamenilor nu-i iubesc dar mai sunt si zurlii ca mine care-i iubesc:))

      Ștergere
  8. Am şi eu din ăştia la ţară. Am încercat, acum câteva săptămâni, să prind, cu un băţ, unul care ieşise, de sub o grămadă de lemne, la soare, dar nu am reuşit. Recunosc că nici nu am insistat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai se poate prinde usor cu mana fara bat, daca musca se umfla putin si atat!

      Ștergere
  9. BRAVOOO!!!!! Felicitari pt co-locatar si ma bucur ca acum esti implinita! :)
    Frumos mai stie el sa faca pe mortul - este talentat!!! :)
    Se potriveste de minune la tine in gospodarie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo domne, l-ai prins si pe Matrix acu. Ce urmeaza? :)) Auzi, cica sunt inofensivi, doar te musca putin si se umfla. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa vedem ce ne mai ofera fauna zonei noastre:)))

      Ștergere
  11. Sa-mi zici si mie o vietate care nu-ti place (si sa nu zici "omul, cateodata")!
    Sunt reusite pozele, atat pot sa spun...

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu am avut parte de asemenea întâlniri. Sincer, nici nu prea mi-aş dori.
    Deşi se spune că şarpele casei aduce bine, noroc, prosperitate.

    În schimb, mie îmi plac şopârlele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soparlele sunt si ele foarte frumoase:))

      Ștergere
  13. Sunt benefici, e drept, mai curăță împrejurimile de șoareci și de broaște, dar mie tot mi-ar fi greu să accept prezența unuia la mine în curte. Am oroare de șerpi, de păianjeni și de meduze ! :))

    Zi frumoasă, Brîndușa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intalnirile cu meduzele sunt fantastice:)) Doamna Zina daca va spun ca avem un paianjen cu cruce pe terasa, mai vreti sa veniti la noi?

      Ștergere
  14. Mai vreau, mai vreau, chiar voiam să te rog să-mi mai dai o dată adresa de e-mail, dacă nu te superi. Am vrea să venim pe la voi cât mai curând posibil. Și să știi că am avut și noi doi ditamai păianjenii prin grădină ! Le-a dat prin cap să vină pe terasă și...

    Seară plăcută, Brîndușa ! ☺

    P.S.Dacă vrei să-mi scrii adresa în mod discret, scrie un mesaj de la pagina de contact a blogului Povestiri de lecturi școlare. Nu am să-l văd decât eu. Mulțumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  15. bestia de jinx a ucis un sarpe de casa, dar mai sunt cativa de alun pe care-i vad cand si cand. in zona noastra nu exista serpi veninosi, asa ca...
    (mi se par frumosi de-a dreptul serpii, am si crescut unul in casa, un an, il chema căuţă)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca mai exista cineva care-i iubeste!:))))

      Ștergere
  16. Bună seara ! Ce faci tu, Brândușa ? A trecut o lună și ceva de când n-ai mai scris pe blog. Sper că ești bine și că te-au reținut numai treburile casei și grădinii.

    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  17. Este un sarpe inofensiv, nu este un pericol pe langa casa.

    RăspundețiȘtergere
  18. Brindusa, ce e cu tine de nu mai scrii deloc ?... Mă gândesc eu că ai avut mult de lucru în gospodărie, dar chiar nici măcar o poză, un rând ?

    Sper că tu și ai tăi sunteți bine, sănătoși. Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  19. Doamneee, cred ca m-as speria teribil daca as gasi un sarpe oricat de mic la mine in curte. Felicitari pentru curajul de care ai dat dovada!

    RăspundețiȘtergere