marți, 10 iunie 2014

Prin gradina...

Rosiile sunt vedetele absolute in gradina, infloresc si produc gogonici pe banda rulanta:







Castravetii nu se lasa mai prejos:

Mazarea mangetout a produs foarte mult si produce in continuare:


Ardeii ai vinetele infloresc si leaga :




Nu credeam ca o sa se faca morcovii, am pus portocalii rotunzi, mov si toate culorile...s-au facut si sunt foarte gustosi:



Sfecla rosie si telina cresc pe zi ce trece:


Am reciclat o stropitoare care are acum rolul de ghiveci pentru rosii:
Condurasii si facelia coloreaza gradina:



Bobul face pastai uriase, a trebuit sustinut deoarece este foarte inalt:





Mai nou avem si un manechin:))



Spor in toate sa aveti!

22 de comentarii:

  1. interesant manechinul, nu ne dai mai multe detalii despre el?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duminica am fost pana la Targoviste si ne-am gandit sa mergem pana in targ, l-am vazut intr-o cutie printre 50 de pui si l-am luat, a fost dragoste la prima vedere!

      Ștergere
  2. Fraticaaa, ce de ai pe-acolo! Cand le-oi fi facut pe toate! Supertari rosiile, dar si bobul! Ai grija cu morcovul mov daca vrei sa-l bagi in ciorba, mie mi-a facut-o neagra! Condurasii sunt splendizi si manechinul sa va traiasca! Spor si sanatate, Brindusa, ai nevoie la ditai gospodaria (bravo bravo bravo)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Morcovul mov e de mancat crud ca tare dulce este! Bobul este o minune o sa-l las sa vedem cat de mare poate sa ajunga:))
      Multumim Maria si voua la fel!

      Ștergere
  3. Mamă, dar ce frumos e și la voi. Ce de realizări aveți! Bravo vouă. Felicitări. :)
    Spor să aveți în toate. Na, că ți-am furat formula! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E incredibil ce avansate-s toate. La noi, roşiile de-abia înfloresc timid, ici, colo. Conduraşii nu au nici o floare deschisă. Morcovii au ieşit răzleţ... ce să-ţi mai spun?
    Ardeii mâncaţi de nu ştiu ce gângănii... Cam rateuri pe mai toate planurile, pentru moment. Tot aştept să explodeze toate (în bine :)).
    Înseamnă că ai mână bună la plante. Dar şi la puiuţi. :)

    Am luat şi noi 4 pui de bibilică, aşa... de experiment. Sunt tare frumuşei.
    Ai crescut aşa ceva? E vreun secret pe care ar trebui să-l ştium, ca să se facă mari şi frumoşi? :)
    Spor, mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen rosiile depinde cand au fost puse, ardeii si vinetele stau langa craite si condurasi nu au avut nimic pe ei si sper sa nu fie.
      Cred ca le pun cu drag toate de asta se fac, anul asta gradina a avut alocat cel mai mic timp:))
      Bibilicile se cresc la fel ca si gainile dar sa aveti grija cand se fac mari la bibiloi deoarece sunt foarte rai bat cocosii pana ii omoara.

      Ștergere
  5. Foarte frumoase rosiile.
    M-ai dat pe spate cu vinetele. Ale mele tare sunt lenese anul asta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi!
      Sunt in gradina dinainte de Paste deci au legat destul de tarziu si ele!

      Ștergere
  6. Brandusa, am ramas fara cuvinte, si tu stii ca nu mi se prea intampla :)) Toate sunt minunate, sa avem parte de vreme frumoasa, ploi atunci cand trebuie si plantele sa faca ceea ce stiu ele mai bine, sa ne rasplateasca dragostea si grija pe care le-o purtam. Cat despre manechin... e smecheras si tare haios! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Reli! Sa fie vreme frumoasa si ploaie atunci cand trebuie ca plantutele muncesc pentru noi!

      Ștergere
  7. Totul arata perfect :) Bravo ! Cred ca in cateva saptamani se coc rosiile de-o salata :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Condurașii sunt superbi, iar castraveciorii ăia mici sunt tare drăgălași. Cea mai grozavă este însă manechina ta golașă !

    Numai bine, Brîndușa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc !
      Golasa e fenomenala acum mai are frati dar sunt mici si este considerata closca!

      Ștergere
    2. :)))) Și cum se descurcă în calitatea asta ?!

      Ștergere
  9. Morcovi mov am pus si eu cateva seminte. Abia astept sa iasa sa vad cum is.
    Tare-mi place gradina ta, iar prichindelul bun de smotocit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana!
      Morcovii mov sunt dulci si buni!

      Ștergere
  10. Super strong gradina ai facut! Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Andrei! Printre picaturi a fost gradina anul acesta, mai este de munca dar le fac asa cu incetinitorul!

      Ștergere
  11. Iulia cu scuzele de rigoare am sters din greseala comentariul tau dar o sa-l public eu:
    Ce de rosii! Si ce morcovi mari! Frumos mai e la voi!... Parca sunteti inainte cu o luna fata de mine... Sa le cresteti si sa le mancati sanatosi!

    Multumim frumos!

    RăspundețiȘtergere