marți, 29 aprilie 2014

Gradina si Piulita!


    Treaba este foarte multa in gradina, pasarile au inceput sa scoata urmasi. Puii de gaina au deja 2 saptamani, bobocii de rata sunt si ei marisori si binenteles exista si de data asta unul care e mai special.

In gradina treaba merge struna: ridichiile sunt aproape pe sfarsite, am mancat pe saturate si tare bune au fost:





Bobul creste vazand cu ochii:


 Anul trecut am primit de la mama o tufa de rubarbura, dupa ceva timp nu mai era, a aparut in primavara aceasta odata cu ploile:
   Salata a crescut vazand cu ochii de la ploaie:


    Anul acesta am facut un experiment cu 3 rasaduri de rosii, am vrut sa vad daca rezista afara la temperaturi mai scazute fara nici o protectie, au fost plantate sub cerul liber la inceputul lunii aprilie, in ziua de paste aratau asa:

Bobocul de rata alergatoare indiana care este specialul de anul acesta: PIULITA

Spor sa aveti in gradina!

30 de comentarii:

  1. Ce-mi plac ridichiile !!
    Felicitari Brându, toate arată minunat: salata, roșiile, bobul !
    Iar Piuliță este un simpatic :)
    Mult spor în tot ce faceți vă doresc,
    Cu mult drag,
    Mirela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Ar trebui sa ai si tu un Piulita al tau:))

      Ștergere
  2. Sunt asa dragalasi cat sunt micuti si pufosi! E tare dragut. De 1 Mai muncitoresc sper sa ajung si eu la tara sa plantez primele rasaduri. Spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi la fel!
      Sunt draguti si urlatori, daca te pierd din vedere urla ca apucatii:)
      De 1 mai o sa fie transferate toate in gradina fara drept de apel:))

      Ștergere
  3. Dar ce soi de rosii, sunt din cele extratimpurii? Siberian?
    Eu am niste limaxi mici, mici pe bob, nici nu stiu daca se numesc asa si aseara am imprastiat coji de oua pisate pintre ele. Nu ai vazut pe frunze la tine? (Macar sa nu fiu eu singura, hahaha! )
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt rosii cherry, nu este un soi extratimpuriu:))
      Bobul este curat luna:) au avut grija ratele in toamna sa curete gradina de limacsi si larvele sau ouale lor.

      Ștergere
  4. Piuliţă e de o frumuseţe fără seamăn!
    Şi mie îmi ies plante în anul următor, când nu mă mai aştept s-o facă.
    Faină producţia de ridichi. La mine de-abia acum se fac de mâncare. Le-am pus târziu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru munca si rezultate, totul arata minunat iar Piulita este super haios si presupun foarte eficient in gradina - culege bine melcii.
    O zi minunata si o saptamana cu spor si vreme buna de gradinarit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumimi, saptamana usoara sa aveti si voi!
      Piulita deocamdata sta la caldura becului:))

      Ștergere
  6. La mine sunt niste purici negri care se satura de ridichi inainte ca eu macar sa gust.
    Sa-ti traiasca Piulita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana pune recipiente galben intens cu apa inauntru, o sa atraga purecii si o sa ai si tu ridichi de mancat!
      Mersi si voua sa va traiasca frumusetiile!

      Ștergere
  7. Piulita? De ce Piulita si nu Surub? :)))
    Sa fie sanatos, sa ne fericeasca cu multiple postari dedicate :)
    Si eu vreau sa mut maine rosiile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Piulita ca abdomenul e mai rotund:))))
      Eu maine le mut pe toate:)) 1mai muncitoresc sarbatorit prin munca:)

      Ștergere
  8. De bine sunt toate dar peste ele, rosiile sunt o minune, si pe mai departe, raman curios sa aflu despre ce si cum cu ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa arat prima rosie facuta de ele ca si eu sunt curioasa de evolutia lor pe mai departe!

      Ștergere
  9. Si eu tot la rosii am stat gura casca, cum au inflorit ele harnicutele :) Bravo !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt harnicute dragele de ele sa speram ca o sa faca si multe fructe!
      Mersi Dani!

      Ștergere
  10. Declaram experimentul tau reusit! Ale mele sunt inca in pahare, de frica vremii urate si uite frumuseti cu flori pe ele la tine in gradina! Totul arata foarte bine in gradina ta. Felicitari! Iar Piulita...superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea am vrut sa incerc de pierdut nu am avut ce sa pierd!

      Ștergere
  11. Nu e corect. Voi aveti deja rosii inflorite, la noi nici macar rasaduri nu au aparut pe piata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e corect :)) hai mai spre campie sa fie si la tine mai cald:))

      Ștergere
  12. Tare mult imi place la tine in gradina!
    In ce luna ati plantat voi ridichiile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Myky!
      In luna martie am plantat ridichiile!

      Ștergere
  13. Ce drăgălaș este Piuliță ! Parcă-i un copil de indian care a furat culorile războiului de la tată-său ! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Merci pentru informatie:)!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. Piuliță e o dulceață ! Dar nu ciupește din frunzele fragede ale bunătăților din grădina ta ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Arata foarte bine gradina, iar experimentul cu rosiile e de tinut minte pentru la anul:) Foarte dragut e micul boboc:)

    RăspundețiȘtergere