luni, 24 martie 2014

Primavara!

A venit primavara prea repede, anul trecut pe vremea asta ningea. In gradina toate au explodat, caisul e plin de flori si albinute:

Narcisele si zambilele sunt prezente si ele:

 Porumbeii sunt noile gaini ale curtii, daca  incep  sa racaie o sa ma declar multumita:)


Doi prieteni care se mai cearta din cand in cand:)

Apoi se relaxeaza impreuna:)
Pisoiul este stapanul cainelui:))
In gradina au inceput sa iteasca capul ridichiile, spanacul, mazarea, ma bucur pentru fiecare floare si plantuta rasarita.
O primavara frumoasa sa aveti!

28 de comentarii:

  1. Brândușa, cine este negruțul alintat de pisoi?!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine caisul deja se scutura :) Primavara frumoasa, Brindusa !

    RăspundețiȘtergere
  3. caine negru, festiiiinnn :) cam grabita primavara asta, numai sa n-avem oaresce surprize zapezoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sunt aproape toti negrii la noi:)) Eu sper sa nu avem surprize atat de urate dar daca o fi nu e bai:)

      Ștergere
  4. Noi am tuns pomi şi nu m-am îndurat să arunc tot - am adunat câteva ramuri cu boboci şi le-am pus în glastre în casă. Dimineaţă, păreau gata să se deschidă - foarte frumoase! :)

    O minune plăntuţele şi păsăretul şi patrupedele tale.
    Pisica, da... ştii că ea nu are niciodată stăpân. Ea stăpâneşte peste oricine. :)
    Ce înţelept e Corbu... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen acest motan e ceva de speriat, eu ma cert cu el de fiecare data cand lucrez ceva afara, se agata efectiv de tine, daca nu pui mana pe el incepe sa te muste:)) e dezastru. Coarba e blanda si inteleapta:))

      Ștergere
  5. Foarte frumos e la tine in curte si multa armonie! Eu nu cred sa mai vina vremuri vitrege!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia nu e armonie deplina:)) mai sunt batai si harjoneli! Eu sper sa nu mai vina vremuri vitrege ca tare rau mi-ar parea sa pierd rodul caisului:(

      Ștergere
  6. Foarte frumos!!!!! Ai subliniat primavara in cateva poze :)
    Sa te intreb de cine au fost papate zambilele imediat ce au iesit de sub omat? :) NU - cred ca stiu raspunsul :)
    Frumoasa prietenia intre Urata si motan :) stii, ca m-am mirat f tare si acum o iubesc si mai mult! Cateaua ideala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii tu raspunsurile mai bine deci fara intrebari:))
      Cateaua ideala clarrrrrr:) dupa Amura:)))

      Ștergere
  7. Ultima poza e bestiala! Asa ceva....!
    Stai linistita ca e primavara in regula si lunga, cum trebuie sa fie.
    Sanatate multa si spor la ce vrei tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima poza reda bucuria unuia si lenea celuilalt:))))
      Mersi Maria spor si tie:)

      Ștergere
  8. Brandusa, nu mai vine iarna.
    Pai sa nu ma supere...ca dau cu ea de pamant.
    Gata! Acum primavara, umblat din floare in floare, cazut (rupt in doua, nu asa oricum) in admiratie , chestii d-astea.
    Eu m-am certat cu pisicile in fiecare zi de cand am pus semintele. Pai eu bag samanta si ele scurma dupa mine...zici ca sunt gaini

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pune niste sarma plasa deasupra pana incep sa scoata capul plantele ca dupa aia nu mai au treaba cu semintele tale:)
      Sper si eu sa nu mai vina,nu o sa dau cu ea de pamant dar o sa ma cert strajnic cu ea:)

      Ștergere
  9. Ce faină postare! Și ce diferență de evoluție a înverzirii, între zona voastră și cea de la noi! Aici abia azi cred că voi putea poza primele flori timide de zarzăr din istoria Moșiei. Caisul mai are până-i dă floarea.
    Îmi place enorm faza cu pisica și cățelul. Pozele sunt de milioane. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diferenta e mare dar la noi a venit inghetul si nu a fost bine deloc:(

      Ștergere
  10. Frumos, foarte frumoase imagini si ce eleganti sunt porumbeii. O primavara minunata plina de spor si roade bogate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Super, superb, Brânduța. Ăsta e raiul pe pământ, zău așa !

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai bine mai devreme decat niciodata :) De aici simt parfumul caisilor infloriti, de zambile sa nu mai zic. Foarte draguti cei doi "prieteni", banuiesc ca au -la propriu- o relatie de-a soarecele (in cazul de fata cainele) si pisica.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Relatia lor e una aparte, daca unul din ceilalti caini vrea sa muste motanul, e de rau pentru el:)

      Ștergere
  13. Doamne ce diferenta! La munte abia au scos capul lalelele si zambilele iar la voi sunt pomii in floare. Wow.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am avut si eu la parinti o pereche cum ai tu (catel-motan:)), erau un deliciu.
    Sper ca nu au suferit caisii din cauza frigului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Myky sunt un deliciu:)
      Cand a dat inghetul caisul avea florile scuturate sper sa nu fie afectat!

      Ștergere