sâmbătă, 1 februarie 2014

Micutul Magnific!

Va mai aduceti aminte de gaina sumatra care clocea la sfarsitul lunii noiembrie?
Dupa ce a fost mutata a mai stat o saptamana pe oua si a parasit cuibul, mama denatunarata. Dar a inceput sa oua din nou in aceeasi lada, noi luam ouale, ea si cu surorile ei faceau altele si tot asa ne-am luptat. La un moment dat s-au strans 10. Ne-am gandit cum sa facem sa fie mai bine si am decis sa o lasam sa cloceasca, sa nu ne mai luptam cu ea. Am fost siguri ca nu o sa scoata nimic deoarece a trecut viscolul peste ea si a venit si frigul cel mare. Dar supriza in cea mai friguroasa zi a anului pe 31.01.2014 a iesit un pui. A fost cazat in perna electrica pana cand am pregatit cutia aferenta cu bec, mancare si apa:



Azi asteptam sa vedem daca o sa mai iasa si altii!

28 de comentarii:

  1. Gaina ta , ca si catzela mea...in mijlocu viforului ...Astea si-au dereglat ceasu' biologic din cauza radiatiilor japoneze.Bine ca la puii tai nu tre' sa le dea sa suga si poti sa-i iei in casa,ca nebuna mea ma maraie si se da la mine sa nu umblu la copii.Oricum fruos puiutu' dar cam tarcatzel fata de ce pleata are mama....Sa fie cat mai multe gainuse si sa-ti traiasca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa a fost si masa tarcata, toate gainiile care au culoarea neagra la maturitate musai trebuie sa fie tarcate cand ies din ou, daca sunt negre total nu e bine ca apare rosu in penaj si e defect:)
      Sa va traiasca puiutii de catel !

      Ștergere
  2. Rasa asta mi se pare cea mai haioasa! Arata intr-un mare fel puiutul!
    Sa fie sanatosi toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rasa asta e cea mai inteligenta dintre gainiile noastre:) Mersi!

      Ștergere
  3. Sa-ti traiasca Magnificul, Brandusa, si sa-i cheme si pe fratiorii lui la lumina! E tare simpatic, si curajos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana! Speram sa mai apara si altii.

      Ștergere
  4. Sa va traiasca pufosul si sa fie ce vreti voi... stiu ca si noi cand punem closca ne dorim mai multe puicute asa ca... O sseara frumoasa si o duminica cu cat mai multi pufosi simpatici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult! Si noi ne dorim puicute multe dar sa fie sanatosi toti indiferent de ce sunt!

      Ștergere
  5. Acum ai doua vedete ,una alba Goguta si una in negru Magnificul.
    Gainile sunt tare nebune cand vor sa cloceasca,asa a avut un unchi o gaina,mai mereu cadea closca,asta e ,unele vor sa fie mame mereu.
    Astep evolutia Magnificului si cum se va intelege cu cealalta vedeta,Goguta.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Goguta saraca a inceput ouatul prea devreme si acum a avut o cadere de calciu, acum este sub tratament:(
      Magnificul urla din plamanii lui mici si vrea sa se tina dupa mine prin casa!
      Toate bune Mihaela!

      Ștergere
  6. Frumoasă povestea. :) Să vă trăiască și să vă bucurați de toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. mai, voi ati vrut jucarii noi, m-am prins:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, cât de scump e puișorul, dragul de el. Să fie sănătos și să crească mare, lângă frații lui care sigur vor ieși din căsuțele lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dimineata am avut surpriza sa gasim inca un pici:)

      Ștergere
  9. Ce frumos e Magnificul
    Imi inchipui ce "galagie" face :)
    E tare greu sa tipi de unul singur...musai sa iasa cat mai multi, sa se auda piuitul cu ecou :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sambata si duminica am fost terorizata de el, nu-l mai cheama Magnificul cu Teroristul, acum are fratiori si are pe cine teroriza:)))

      Ștergere
  10. E magnificul Terorist :) :) Sa creasca mare si sa ne mai povestesti de pataniile lui. Imi inchipui, ce veselie-i la voi in casa :) :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ei, Brândușa, câți pici sunt acum ? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne, cine a mai auzit de pui de gaina in luna ianuarie! :))))
    E tare simpatic si ma bucur ca i-ai pregatit un culcus primitor cu electricitate si caldura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e simpatic si rau , acum e cu fratele lui pe care-l ciupeste in continuuu!

      Ștergere
  13. Breee, pui in Ianuarie? Gainile voastre sunt cu capu! Eu stiam ca pe vremea asta se "hiberneaza", natura invie in primavara. Sau rasa asta de gaini are un altfel de ceas biologic si in zona din care provin Ianuarie nu are zapada?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi toate sunt cu capul inclusiv noi:))))

      Ștergere