marți, 11 februarie 2014

Diverse

Daca tot avem zapada"inca" si deci timp liber mai mult, am mai decorat cate ceva, totul cu multe flori si fluturi.

O vaza din sticla, decorata cu flori de cires:

 Un toc de ochelari, decorat cu aceleasi flori de cires:

O cutie din lemn, decorata cu aceleasi flori superbe de cires:


 Vine martisorul si m-am gandit sa fac ceva fumos din pasta de modelaj.
 O pereche de cercei cu fluturasi:

 Un pandantiv cu fluture:
Un pandantiv cu o lalea in culoriile lunii martie:

Zi frumoasa sa aveti!


33 de comentarii:

  1. Sunt foarte faine, bravo ție, Brîndușa! Chiar arată... cum să zic? Pro'! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu sunt pro dar sunt facute cu multa placere si daruire!

      Ștergere
    2. Păi să știi că și asta e o rețetă care duce la pro. Nu numai tehnologia, finanțarea și forța de muncă înalt calificată. :)

      Ștergere
    3. Atat de placut este sa simti mirosul lutului in mainile tale si sa vezi cum prinde forma incat tehnologia nu-si are rostul:)

      Ștergere
  2. :))
    pasta de modelaj, flori de cires ... inca iti doresti zapada Brandusa ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai vreau zapada acum... vreau flori de cires:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o adevarata artista, de fapt am observat ca majoritatea celor care sunt capabili sa ingrijeasca o gradina, au foarte multe talente, sunt mai speciali!
    O zi buna si primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Aurelia! Sa mai scrii pe blogul tau ca am tot intrat si tot vechea postare exista! Se poate sa fie mai speciali gradinarii dar eu ma consider gradinar de weekend :)
      O primavara usoara sa ai si tu !

      Ștergere
    2. Am fost bolnava, n-am mai intrat nici pe la voi vreo saptamana.

      Ștergere
    3. Sanatate multa AURELIA! Sa ai grija de tine!

      Ștergere
  5. E superba cutia cu flori de cires. :)
    Foarte frumoase, Brandusa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cutia a fost facuta intr-o noapte de insomnie:)) Din toti pomii din curte cel mai mult iubesc ciresul.

      Ștergere
  6. Mie imi plac mult bijuteriile mestesugite de tine. Sunt foarte foarte frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana daca vrei una anume, spune si se poate reproduce:))

      Ștergere
    2. Ce draguta esti! Imi place tare tare pandantivul cu lalea. Daca se poate reproduce, se poate trimite cu ramburs la Stanita :) Sar`mana!

      Ștergere
    3. Oana o sa te contactez cand e gata:)

      Ștergere
  7. Superbe si eu care ma gandeam ca te lauzi doar cu pufosenii vad ca esti un adevarat "Cavaler al florii de cires", felicitari.
    O zi minunata plina de inspiratie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! "Cavaler al florii de cires" cat de frumos suna:)
      Zi frumoasa sa aveti si dumneavoastra.

      Ștergere
  8. Eu vreau o poza mai incolo cu ramurele inflorite de cires in vazuta asortata :) Minunate-s toate ! Ai maini de aur, cu degete verzi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dani! O sa fac poza cu crenguta de cires in vaza:))

      Ștergere
  9. Cita rabdare poti sa ai!!! Si ce lucruri minunate ies din minutele tale! Imi plac tare mult!

    Am incercat si eu in urma cu ceva timp sa decorez o cutie, dar nu a iesit deloc.... mai mult am stricat-o! Decupajul a facut cute si cind incercam sa-l idrept se ducea culoarea! :))))) M-am lasat de meserie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Si eu la inceput m-am luptat cu servetelele dar cu timpul am invatat cum sa nu faca cute:)

      Ștergere
  10. Ce frumos iti ies, Brindusa! Esti foarte talentata si ma bucur ca iti gasesti timp sa le faci, cred ca ai deja de-o mica expozitie! Ar fi frumos sa pui o poza cu toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria! Timp este cand doarme toata lumea:)

      Ștergere
  11. Brânduşa, vreau să-ţi trimit mail, dar nu găsesc adresa ta pe aici.
    Poate mă îndrumi tu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa un comentariu cu adresa ta de mail si nu o sa public comentariul:)

      Ștergere
  12. Te tenteaza?:)
    http://fusaru.blogspot.ro/2014/02/daca-e-februarie-merge-un-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Brîndușa, de ce nu faci pe blog o pagină separată cu minunile delicate care ies din mâinile tale ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Zina m-am gandit sa fac dar deocamdata nu am avut timp, dar o sa fie o asemenea pagina:)

      Ștergere
  14. Cu tehnica servetelului, eu am decorat cutiile de lapte praf si le-am facut ghivece:). Au iesit super.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cutia cu flori de cireș este superba. Ma interesează sa o cumpăr. Imi poți da, te rog adresa ta de mail?

    Multumesc,
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adresa de mail este aventuriprincurte@gmail.com

      Ștergere