marți, 18 februarie 2014

Concurs - Simona Fusaru:)

Daca e concurs sa participam:)

http://fusaru.blogspot.ro/2014/02/daca-e-februarie-merge-un-concurs.html

39 de comentarii:

  1. dadada, natura vie cu mulci, peturi si mai ales rata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vad si rosiile si salata, craitele si binenteles rata!! Daca poza nu e adecvata pentru concurs pot sa ma retrag:)

      Ștergere
    2. e geniala poza! e mai mult decat verde ascendent, are si bobocel. crezi tu ca multa lume are asa ceva?:) e cea mai tare poza de pana acum!

      Ștergere
    3. Nu cred ca e poza cea mai frumoasa...dar sincer ma gandeam ca nu e buna:))

      Ștergere
  2. Cu Goguta castigi detasat. :)
    Apropo, ce mai face, dupa tratament?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza asta este pusa in amintirea ei pentru ca de duminica este o amintire frumoasa:(

      Ștergere
    2. Vorbesti serios?
      Off, imi pare rau

      Ștergere
    3. Da, din pacate am salvat multe pasari,bibilici carora le-am facut calciu intravenos, cocosi care au fost pe tratament 3 saptamani, caini casectici si bolnavi, pisici si multe altele dar pe ea nu am putut sa o salvez.

      Ștergere
  3. Brandusa ai votul meu la acest concurs. Tu musai vrei semintele alea de ai iesit la interval cu dragalasenia asta de poza :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Of, frumuşica!
    Ce trist! :(
    Măcar a fost iubită şi ocrotită şi fericită, atât timp cât a trăit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost dar mi-am promis sa nu mai fac imprinting pe nici o vietate:(

      Ștergere
  5. Felicitari foarte frumoasa poza. Daca nu particip pot sa votez?Daca da ai un vot de la mine. O seara minunata si nu mai fi suparata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Regulamentul concursului nu-l stiu, e la Simona pe blog!
      Multumesc!

      Ștergere
  6. Imi pare tare rau, Brandusa... Stii ce pot sa simt mai ales acum, cand are si ea situatia asta... N-am cuvinte.
    Si de la mine ai un vot, fiindca stiu cat de mult ai muncit si in ce conditii si cat suflet ai pus, fiindca spune multe poza asta si e asa, haioasa si relevanta si nostalgica si fiindca n-am ce face, nu pot sa nu empatizez mai ales acum...

    RăspundețiȘtergere
  7. Votez cu toata inima pentru amintirea aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare rau pentru Goguta ! O sa ramana in amintirea voastra, ca un simbol al anului ce a trecut ...
    Vad si frunze de condurasi in poza si aproape ca simt mirosul rosiilor ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirosul rosiilor inca nu a trecut Dani si o sa-l simtitm peste putin timp:)
      Goguta o sa fie rata care statea cu mine pe sezlong:)

      Ștergere
  9. Imi pare rau Brandusa, n-am stiut ca ai pierdut-o! Votul meu a mers la tine chiar in necunostinta de cauza pentru ca Goguta era irezistibila.

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi pare extraordinar de rău ! Abia așteptam să vin la tine pe blog, să mai aflu ce isprăvi a ami făcut.
    Așa ni se înăsprește inima, cel puțin pentru o vreme. Și eu mi-am jurat să nu îmi mai leg inima de nici o vietate după ce a murit cățelușul nostru, dar, după vreo doi ani, cine avea în curte doi câini, nu unul ?! Și ăștia cu statut de membri ai familiei, nu ținuți la distanță, cumva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot sa stau deoparte...nu pot...am spus de multe ori ca gata nu o sa ma mai implic, ca nu mai ajut nici un animal dar nu pot.

      Ștergere
    2. Brindu, nu trebuie sa stam deoparte, astfel de lucruri fac parte din viata noastra! Animalele traiesc mai putin decat oamenii, asta e legea firii, iar cat sunt langa noi, trebuie sa profitam! un zambet mic in amintirea ei :)

      Ștergere
    3. Uite-așa, murim câte puțin cu fiecare dintre ele...

      Ștergere
  11. Felicitări pentru Locul întâi cu coroniţă!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Brandusa, am o rugaminte.
    Poti sa-mi spui si mie daca metoda de mulcire cu paie a fost buna?
    Am vrut si anul trecut sa incerc, dar nu m-am incumetat, tot gandindu-ma ca vor zbura in toate partile.
    Le-ai ajutat "sa stea fixate" cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am pus dupa ce a plouat odata bine! Apoi le-am udat cu furtunul si asta a fost tot.Am completat stratul din cand in cand sa fie la o grosime acceptabila de vreo 8 cm.
      Metoda de mulcire cu paie a fost una nu buna ci foarte buna, umiditatea solului a fost constanta tot timpul, burieni nu am smuls, ici colo cate o ratacita, rosiile nu au fost sapate niciodata deci dureri de spate nu am avut am aplicat mulcire la toate legumele inclusiv la ceapa, ridichi, la tot,mai aveam putin si mulceam si gainiile:))
      Eu o sa folosesc metoda in continuare ca tare mi-a fost de folos si nici nu am muncit atat de mult pe cat credeam ca o sa muncesc. Paiele pe care le-am folosit au fost lasate la gaini sa mai manance semintele ramase prin ele deoarece nu vroiam sa insamantez toata gradina. Anul asta am lasat paiele afara , a nins, a plouat pe ele, au inghetat si sunt numai bune de mulcit.
      Eu am mulcit la morcovi dupa ce au ajuns semintele in pamant, nu am asteptat sa incolteasca sau sa se incalzeasca afara si au fost pusi aseara:)

      Ștergere
    2. Daca te mai pot ajuta cu ceva sa-mi spui!

      Ștergere
    3. Multumesc pentru lamuriri.
      Gata, m-am convins. Anul acesta mulcesc cu paie
      Inca o intrebare: ce suprafata ai acoperit cu un balot (estimativ)?

      Ștergere
    4. Aici nu prea stiu sa-ti raspund ca eu am folosit paie care au fost asternut la gaini si gaste ! Dar cred ca ajunge un balot pe o suprafata destul de mare:)

      Ștergere
    5. Multumesc, Brandusa :)
      Am inteles
      Sa vad ce fac cu semintele din paie...
      Nu cred ca pisicile mananca seminte :))))
      O sa le rasfir si le bat un pic, dupa care le ud bine de cateva ori inainte sa le pun

      Ștergere
    6. Stii ce poti sa faci: pui o folie jos apoi pui paiele si apoi kinderul sa sara pe ele, ei paiele mulcesti si jos o sa ramana semintele:))
      Eu am caini care mananca grane ca nebunii, daca scapa in saci raman pasarile fara mancare:))))

      Ștergere
    7. Bunica mea are un catel care, daca scapa din lesa, mananca legume...pana si dovlecei :))))
      Pofticiosi, ce mai

      Ștergere
    8. Ai nostri ar manca orice, eu le fac ciorbe cu multe legume si baga in ei ca spartii.:))

      Ștergere