miercuri, 26 februarie 2014

Am antet nou!!!

Multumesc Alexandru !

26 de comentarii:

  1. Ieeee.... ce pozuţă faină!
    Bravo pentru hăinuţele noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ratuste si gainuse ai, urmeaza caprite si cai! Inspirat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da caprite poate dar cai nu avem timp si spatiu pentru ei:))

      Ștergere
  3. vezi Brandusa, iti trebuie caprite :))
    Foarte frumos logo! Imi place asa colorat si vesel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos! Se potriveste: o urare de belsug si bunastare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Mirela urare de belsug si marire:)

      Ștergere
  5. Foarte frumos si colorat
    Sa-l stapanesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa fie vesel! Asa suntem si noi veseli:)

      Ștergere
  6. Tocmai ce am vazut intr-un targ cateva caprite dinalea maro, cu parul scurt, asa simpatice!!!!!
    Sa-l poti cu drag, pe antet!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alpine franceze erau, sunt bune dar sunt si foarte scumpe!
      Mersi Vasi!

      Ștergere
  7. Ai prins mesajul,facut rost musai de :tractor,cal si caprita,restul le ai din plin.
    Foarte fain,ti se potriveste ca o manusa de gradinar iscusit.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si pamant mult:)
      Multumesc mult Mihaela spor si tie:)

      Ștergere
  8. Minunat si potrivit antetul :) Si ce buna-i branza de capra ... nu mai zic de friptura :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mancam branza de capra aproape zilnic, friptura mancam doar de cateva ori pe an si e delicioasaaaaaaa:)
      Multumesc Dani!

      Ștergere
  9. Felicitari si sa fie cu noroc la cat mai multe premii. O seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari, foarte sugestiv si sa fie cu noroc la cat mai multe premii. O seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Super...imi place mult...sa-ti aduca noroc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Meserie grafica. Sa-l porti sanatoasa! :D
    Ce-mi place cum ranjeste calu.
    Dar unde sunt porumbei breee?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putin mai incolo breee!
      Mersi Andrei!

      Ștergere
    2. Am inteles, porumbeii erau la zbor putin mai incolo si nu se vad in ecran. Uite cum am scris "porumbei" :)))) Am mancat i-ul ala de parca eram rupt de foame.

      Ștergere