luni, 27 ianuarie 2014

Iarna...iarna!

Am vrut zapada de ziua mea...am si sunt tare fericita!
Cand ninge lopata de zapada devine prietena mea cea mai buna:) si ma simt atat de bine cand odata terminate carariile, ma asteapta cafeaua fierbinte.
Pasariile au stat inchise in boxele lor cat a fost viscolul apoi au iesit sa vada minunea alba, Gunar si Ingrid au fost cei mai incantati de zapada:

Ratele comune, alergatoare si indienele vroiau sa faca baie, nu au reusit:)

Ratele pitice nu au iesit din boxa, zapada e mult prea mare pentru ele:
Miile de flori sunt mirate de ce se intampla:)

Celelate inaripate nu au fost foarte incantate de zapada si au stat la adapost.
Eu am mai decorat o cutie care arata asa:

 Acum arata asa:





  Doua sticle:


Doua tablouri cu bucatari:
Asteptam sa vina tura doi de viscol:))

34 de comentarii:

  1. N-ai găsit cumva vreo bucățică de buză pe jos? Un dințișor, ceva? Nu de alta, dar ai rupt gura târgului cu restaurările astea! Sunt superbe! Ești o mică vrăjitoare. Să vezi ce mă bâzâie Gâza, dacă vede postarea asta a ta! :)) O să mă pună și pe mine la treabă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, dar mai am multe de invatat pana sa iasa obiecte mult mai frumoase:) Pai sa te puna la treaba:)

      Ștergere
  2. Da stiu ca ai talent!
    Foarte frumos le-ai facut pe toate, nici nu stiu care sa zic ca imi place mai mult!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, Brandusa
    Au iesit foarte bine
    Si eu sunt fascinata de metoda servetelului :)
    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Mersi mult!
      Sa pui poze cu ce-ai facut !

      Ștergere
  4. Doamne!!ce faine-s ratzoaiele.Toate!!Doar de rate te ocupi??
    LA MULTI ANI !!Dar daca trece ziua ta...nu mai vrei zapada,nuuu???
    Si lucrusoarele-s fainutze...Dar de unde-ti procuri servetzelele??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit!
      Avem rate, gaste,bibilici,gaini,curci,5caini si pisici:)
      Multumesc! Mai vreau zapada daca trece ziua mea:)
      Servetelele le iau de unde pot de pe net, din magazine de unde gasesc de acolo iau, am o coletie mare sper sa pot sa reusesc sa le folosesc pe toate:)

      Ștergere
  5. Hei, de ce nu stiu si io?! LA MULTI ANI, Brindusa draga mea! Sanatate si fericire, spor si bucurie, din belsug!
    Arata absolut fantastic, nu exagerez deloc, pasaretul! SUPERB!!
    Si ce faci tu acolea e fain tare, doar o intrebare mai am sa-ti pun: recunosti ca ziua are la tine cam 105 ore?! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria ! Pasaretul in aceasta perioada e tare frumos, este in haina de iarna:) Nu are 105 are 100:))

      Ștergere
  6. Super tare, prima parte noroc cu ciocurile portocalii ca pierdeai gastele.
    2. Felicitari pentru talent si maiestrie, foarte frumoase obiectele.
    O seara linistita si calduroasa va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima parte sunt iubitele sotului meu !
      Multumesc pentru aprecieri! La fel va doresc si eu dumneavoastra!

      Ștergere
  7. Trebuie sa ascud aceasta postare de Edi, dragul meu sot :). Daca vede ratustele tale iar incepe. De vreun an ma bazaie sa ne luam rate. Ce-i drept mi-s dragi si mie, insa din cate imi amintesc sunt foarte galagioase, in special dimineata. Foarte frumoase, mai ales cele pitice albe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele romanesti sunt galagioase, ratele pitice se numesc call- duck si sunt folosite de vanatori pentru a chema ratele salbatice, gastele fac concert dimineata, cele mai silentioase si destepte dupa mine sunt ratele lesesti sau ratele mute, nu fac galagie doar sasaie:) Daca vreti vreodata sa-mi spuneti ca avem destule:)

      Ștergere
    2. Multumesc pentru clarificari :) Cu siguranta la un moment dat vom avea la ferma si ratuste, si sper ca ne vei ajuta sa le alegem pe cele mai simpatice si mai silentioase din colectia ta.

      Ștergere
    3. Cu cea mai mare placere oricand!

      Ștergere
  8. Păsăretul tău e fenomenal de frumos, trebuie să venim neapărat să-l vedem mai la primăvară !
    Ai făcut minuni cu acea cutie, am rămas uimită. Felicitări !
    Zi frumoasă, Brîndușa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim si sunteti bine veniti oricand!
      Am incercat sa fac minuni, proprietarul cutiei a fost multumit:)

      Ștergere
    2. multumita e putin spus....cu mainile tale d aur mi-ai facut ceaaaa mai frumoasa cutiuta.....si gentuta mea clutch a fost admirata d toata lumea de revelion..:* :* :* :* (Mire)

      Ștergere
  9. La multi ani!:) fain cadou - sa primesti fix ce ti-ai dorit, mmm...
    obiectele decorate sunt... peste cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da am primit exact ceea ce am vrut si m-am ales cu febra musculara:))

      Ștergere
  10. Mereu ma minunez de pasarile tale, desi stiu ca sunt crescute pentru expozitie :) acum ma mminunez si de creatiile tale. La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc! Unele sunt tinute pentru expozitie altele sunt tinute doar de dragul lor:)

    RăspundețiȘtergere
  12. La Multi Ani, Brindusa ! O fi in ceasul al 12 - lea, dar e din inima :)
    Doamne, ce frumoase-s ratele pe zapada ! Superbe ! Lor nu le ingheata labele ?
    Cutia a iesit perfect. Numai bine sa adaposteasca niste bijuterii facute din scoici :) Bravo !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dani, niciodata nu e prea tarziu:)
      Labele le ingheata dar nu stau toata ziua pe zapada, au program de vizita a zapezii:)
      In momentul in care m-am apucat de cutie nu stiam ce sa pun pe ea dar am gasit o scoica in casa si asa a iesit cutia:)

      Ștergere
  13. Brîndușa, te rog să mă ierți ! Am citit neatent începutul și mi-a scăpat faptul că a fost ziua ta. Îți urez acum să fii sănătoasă și veselă, să trăiești ani mulți și fericiți !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici un bai doamna Zina! Sanatate multa si dumneavoastra!

      Ștergere
  14. Daaaaa! Unii oameni se nasc talentati! Au bun gust, rabdare, ochi artistic... Cutia e minunata! Nu-mi vine sa cred ce a fost si ce a ajuns! De unde iti venea sa o arunci, acum iti vine sa pui in ea numai bijuterii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cutia a ajuns la stapana de drept si este pentru bijuterii:)) Nu cred ca trebuie sa ai talent mare, mai mult rabdare:)
      Multumesc mult pentru aprecieri!

      Ștergere
  15. Criminale sticlele alea... esti meseriasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai Andrei da comanda cu ce vrei si fac si pentru tine una:)

      Ștergere