luni, 20 ianuarie 2014

Iarna prea blanda!

       Nu am mai scris de ceva vreme, expozitia nationala de pasari a fost un dezastru total, o mare dezamagire, sarbatorile au trecut cu multa voie buna si odihna, anul nou l-am inceput linistiti si veseli  speram asa sa fie tot anul. Iarna ma dezamageste, sunt nascuta in luna de iarna si iubesc zapada si frigul, sper sa fie zapada de ziua mea.
       Colegii gradinari  s-au  apucat  de facut   liste de seminte care urmeaza sa fie puse in pamant. Anul trecut am adunat 95 de soiuri de rosii o parte de la prieteni o parte comandate de pe net si multe alte nebunii, inca nu am facut nici o lista, mai este timp!
 Animalele fac bine, ierarhia cainilor sufera modificari pe zi ce trece, tineretul este din ce in ce mai sus pe scara ierarhica. Pasaretul este bine si galagios: Gunar a pierdut si el sefia curtii, acum jupanul este Asin:

                                Gunar:
                            Asin:
                                 
 Asin cu soata lui :
                           
Ratele sunt multeeeeee si galagioase:
Alergatoarele indiene s-au transformat in   Ileana Cosanzeana si Fat Frumos:


Saxonele sunt jucatoare de sumo, rata e obeza, ratoiul mai are putin si o ajunge:

Lesestile sunt multe si ele, vreo 15 fete si 3 ratoi:





Goguta oscileaza intre compania noastra si compania gastelor si a ratelor, a inceput sa oua de ceva vreme si e la fel de rea:
         Va doresc un an bun tuturor si spor la facut rasaduri si puisori de gaina sau boboci de diverse palmipede!

26 de comentarii:

  1. La 95 de soiuri nu inteleg ce lista iti mai trebuie? eu nu stiu daca am zece si mi se parea satisfacator, acum trebuie sa ma mai gandesc!
    Pasarile sunt foarte frumoase, le cresti numai pentru expozitii?
    Un am bun, asa cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia nu stiu ce sa aleg asta e problema cea mai mare:))
      Majoritatea sunt de expozitii dar mai si taiem din ele!
      Multumim frumos de urare si voua an usor si lin!

      Ștergere
  2. Sa aveti un an bun, pasari frumoase si gradina roditoare si sa fiti sanatosi!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Vasi si voua la fel si vanzare buna sa aveti in magazinul vostru!

      Ștergere
  3. La multi ani, Brandusa!
    Aveti apa prin preajma; stiu ca ratele si gastele au nevoie de apa tot timpul sa se scalde :)
    Sunt superbe! Nu ai ce alege, doar daca vreunul este ratoi in plus, caci ratele si gastele sunt de prasila :)
    Cat despre rosii, eu am ales trei soiuri de rosii mari care vor predomina, ca-s bune si rodnice, restul doar cate-un fir sa nu le pierd soiul.Dar e mult prea devreme, peste o luna incepem cu ardeii si la sfarsit de feb. c rosiile si restul. Sa aveti un an bun !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani!
      Elisa nu avem apa mare in jur dar fiecare pereche are un tarc si in acel tarc au cate o cada pentru scaldat si calcat! Rate lesesti avem multe am putea taia din ele dar ne este mila de ele si nu putem sa taiem, ratoi am taiat de Anul Nou am avut unu pe varza:)))
      Pai sa stii ca inclin sa fac ca si tine la rosii, parca nu mai vreau sa ma complic cu n soiuri si dupa aia sa nu mai stiu care cum sunt(etichetarea e defectoasa la mine)
      Oricum mai este timp destul !

      Ștergere
  4. Brandusa, 95 de soiuri si n-ai zis nimic?
    Phua...
    Imi era dor de Goguta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ce sa zic:)) o sa incerc sa fac o triere a lor si poate si reusesc sa aleg ce este mai bun:)
      Goguta e o smechera si jumatate!

      Ștergere
  5. Superbe păsări, îmi plac alergătoarele tale. Iar de Goguța, ce să mai zic, s-a făcut o frumusețe !
    Mă bucur că ai mai scris ceva, de mult aștept. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alergatoarele sunt tare caraghioase:)) Goguta e o rasfatata!
      Sper sa pot scrie mai mult:)

      Ștergere
  6. Sa aveti un an pe cinste, plin de sanatate, bucurii, liniste si armonie si bine-nteles recolte bogate si pasari minunate. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer,nici nu trebuie sa scrii ceva,este de ajuns sa postezi foto cu prietenii tai necuvantatori,sunt superbeeeee.
    Ma tot uit la ele,sunt o incantare,iar cu expozitia ...o ai tu in ograda.
    Era normal ca Asin sa devina sef,nu vezi ce aratos este,mai ales ca are si o mandra langa el.
    Goguta trebuie sa isi mentina statutul de sef...
    La tomate inca mai am de experimentat,dar am cateva soiuri de baza.
    Un an cu sanatate si multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  8. veniti vineri la expozitia de pasari de la pitesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vineri nu avem cum sa ajungem , suntem la munca pana pe la ora 18:))
      Se poate duminica dar sa vedem ce zice iarna:)

      Ștergere
  9. Ai atatea soiuri de rosii, ca trebuie sa dai cu banul, ca sa alegi ce pui in gradina :) Mai ales daca ai multe favorite. Te inteleg perfect !
    Si ce de pasari !!! Vorba Mihaelei, expozitia e la voi :)
    Te imbratisez, Brindusa, si iti urez, sa ninga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani de maine au anuntat NINSORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

      Ștergere
  10. Superbe păsări!
    Tocmai ziceam de curând că parcă am cam dat şi eu un pic în pasiunea pentru găini. M-am uitat pe net de una, de alta, şi aşa am aflat că există şi expoziţii. Dar nu am fost niciodată la una. De ce spui că a fost o dezamăgire?
    Pentru mine, una, ar fi foarte interesant un articol despre expoziţia de păsări, dacă ai vrea să scrii despre aşa ceva şi să pui şi poze. Dar, desigur, numai dacă ţi se pare util şi ţie. Şi poate că mai interesează şi pe alţii detalii.

    Altfel, m-ai uimit cu cele 95 de soiuri de roşii. Nici nu ştiam că există atâtea. :))
    Îmi imaginez că ai o grădină foarte, foarte mare, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit !
      O sa incerc sa scriu un articol despre expozitii :) Dar de obicei in expozitii pasariile sunt foarte stresate, intotdeauna se gasesc binevoitori care deschid custiile si care ridica pasarile ,sa le vada ei, iepurii sunt si ei la fel de stresati. De la aceasta expozitie am adoptat un iepure care si-a rupt coloana din cauza manipularii proaste, am incercat sa facem pentru el tot ce a fost posibil dar saracutul a murit.
      Nu am gradina mare, este chiar mica fata de ce au alti gradinari cu bloguri dar incerc sa fructific tot spatiul:))

      Ștergere
  11. Mama cat de haioase sunt popicele alergatoare. Asa rate n-am mai vazut. Imi vine sa le strang gramada si sa arunc cu bila-n ele.

    Eu totusi stau si ma intreb UNDE pui atatea rosii?! Sau pui cate o samanta din fiecare soi? :)) Ca ma gandesc ca minim un strat sa pui din fiecare soi. Pai pana pui 95 de straturi imbatranesti, nici macar nu mai e vorba de spatiu. Si mai sunt si alte legume de pus...

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu prea le plac pe alergatoare:-)
    Pai nu pun toate soiurile ca nu am cum:) O sa pun romanesti cele mai multe si o sa pun cateva negre si atat:-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce de raaaatee! Si toate diferite! Eu credeam ca exista rate si doar atit! :)))))
    Nu pe soiuri, rase de parca ar fi pisici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mult mai multe rase sa stii, cred ca mai multe decat pisicile:)

      Ștergere
  14. Mama, ce de rate. Cand se supara, cred ca e o galagie acolo......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele mai multe sunt lesesti, nu fac galagie dar compenseaza gastele si ratele pitice:)

      Ștergere