luni, 18 noiembrie 2013

Urat - Frumos

In ultimul timp am mesterit diverse pentru casa! O masa pe care manca Novac a fost transformata in masuta pentru cafea, un ceas vechi  in unul nou si interesant,  tablouri mici pentru un perete pe care-l vreau plin de astfel de tablouri! Ghiveci transformat in suport de creioane pentru biroul sotului meu, planuri am multe dar trebuie sa fie si timp suficient.

                     Ceasul inainte :

                 Dupa:


Tablourile sunt alb-negru, am aplicat un lac de crapare si o patina de invechire pentru a le da un aer vechi:

 Tablouri facute pentru Mirela:



Ghiveciul a facut furori in lumea pasararilor:)
Pentru a redecora masa am lucrat mai mult dar eu zic ca a meritat efortul:

                 Inainte:
              Dupa:

Mai am in plan globuri pentru brad, ghivece, scaune si multe alte nebunii!

28 de comentarii:

  1. Oho! Felicitări! Arată excelent toate! Muncă multă și migăloasă, dar a meritat. Foarte frumoase au ieșit. Voi, „fetele”, stați foarte bine cu simțul artistic, cel puțin în domeniul vizual. Toate colegele de blogărit eco-rustic. Și tu, și Simona Fusaru, și cealaltă Simonă, și Iuliana și mai sunt. Bravo vouă, dar în cazul de față bravo ție, în exclusivitate. ;) Sunt superbe colajele tale. A biiiig Like!

    RăspundețiȘtergere
  2. cam frumoase, recunosc, cam foarte frumaose:) s-au lungit serile, vine iarna, avem timp; AVEM TIIIMP, iupiii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Simona! Da avem timp mult mai mult !

      Ștergere
  3. Bravo!
    Sunt foarte frumoase
    Cele alb-negru sunt deosebite, speciale. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele alb negru sunt si preferatele mele:)
      Mersi!

      Ștergere
  4. Ce bine arata toate. Spor pe mai departe :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi la fel si tie! Am vazut ca ai si astfel de activitati!

      Ștergere
  5. :)
    Multumesc Brandusa ! Ce surpriza, imi plac foarte mult!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte reusite ! Tablourile alb negru sunt grozave, arata ca o faianta veche, mai ales al doilea. Daca le pui pe perete sa le mai faci o poza, da :) Si masuta imi place mult, am si eu una jupuita si bine mi-ar prinde un mester ca tine ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Tabloul doi a beneficiat de un lac special care a facut acele crapaturi ca de faianta! Trimite masuta ca o facem imediat:)
    O sa le fac poze cand sunt pe perete ,sper sa arate bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca ai fi mai aproape ... dar pana platesc transportul, cumpar o masuta noua :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Cand o sa am timp o sa incerc sa fac un tablou cu una din fotografiile tale!

      Ștergere
    3. Distanta e mare si nu merita!

      Ștergere
    4. Sa-mi scrii, daca vrei sa-ti trimit vreo poza :)

      Ștergere
  9. Mai, dar tu ai maini de aur ! Felicitari, Brindusa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Doamna Zina! Nu maini de aur doar rabdare multa:)

      Ștergere
  10. sunt superbeeeeee...felicitari....mie ce imi faci? :))....T puuup! Mirela :* >:d<

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata ceasul dupa remodelare! Si tablourile arata interesant. Succes in crearea decoratiunilor de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb ghiveciul cu gaini! Cum se face?! Ca as cam vrea si eu unul cu porumbei. :p

    RăspundețiȘtergere
  13. Stiam ca ai talent, dar nici chiar asa! Sunt foarte reusite si inspirate, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce minunatii ies din mainile tale! Ai prelungit viata obiectelor intr-un mod atat de frumos! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere