miercuri, 9 octombrie 2013

Si-am revenit ...fara avant!


Bruma venita prea devreme a facut gradina sa taca, sa adoarma.
Rosiile "portocalii de Corbeanca" au fost reginele incontestabile ale gradinii, cand ma gandesc ca o sa le simt gustul dulceag si zemos abea anul viitor ma apuca disperarea.

 In gradina mea nu a fost anul castravetilor si ardeilor din cauza de Goguta si clanul sau care au mancat tot! Curcanii au devorat intr-o zi toate vinetele dar am ramas cu satisfactia ca am mancat pe saturate din toate!
Conserve am facut, dar nu excesiv deoarece timpul a fost limitat si beciul mai are inca borcane multe de anul trecut.
 Cainii sunt bine, cred ca o sa avem pui pe la sfarsitul lui octombrie, inceputul lui noiembrie, eu tot sper sa nu fie pui dar nu scapam dupa cum se prezinta catelusa. Pisicile sunt teroare, Titi si cu Misu alearga si se joaca pe unde nu te gandesti, mai nou au inceput sa si vaneze, Fulgera este o domnisoara, nu prea intra la gaini si nici nu se misca foarte mult cand ploua. Se catara pe mine cand merg afara si o port in spate cand fac treaba. Doarme pe unde apuca si cum apuca, aici doarme in visin:))
Goguta a crescut , este sefa peste doua rate lesesti maro si una neagra,
Si binenteles sta pe sezlong cu mine ca altfel nu se poate:
Mai stiti acei mici si pufosi puisori de sumatra din primavara ?
Acum sunt negru abanos cu inflexiuni de verde sunt destepte foc si blande:
Sper sa am timp sa scriu mai mult in urmatoarea perioada si multumesc celor care mi-au trimis ganduri bune!

33 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. O sa vina si continuarea peste vreo 2 zile:)

      Ștergere
  2. Brandusa,
    caine pui? adica pui de caine???!!!! m-am cam incurcat in numaratoare:)
    rosiile acelea de Corbeanca sunt o frumusete, am sa te rog sa pastrezi la primavara, un rasad si pentru mine.
    Ce ochi albastrii are Goguta, este o mare cuceritoare!
    Frumoasa curte ai, minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pui de caine, Luna ar putea sa ne ofere aceasta onoare:))))
      Binenteles ca pastrez rasad, Goguta este cuceritoare pana incepe sa te traga de sireturi si de pantaloni:)
      Multumesc Mirela!

      Ștergere
  3. Mortala Goguta :) Sa-m idai si mie niste seminte de pui de ala negru ca tare sunt frumosi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dor imi era de Goguta :)
    Si pe mine m-a lovit astenia de toamna...asa ma intristeaza vremea asta, cand tot ce e verde se baga la nani...
    Cum sta pisicuta, e haioasa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Goguta este mare smechera:))
      Fulgera doarme de se rupe in pom:))
      E deprimant dar ne mai insevelesc culturiile de toamna!

      Ștergere
  5. Ma bucur, ca te-ai intors, Brindusa !
    La rosii nu te mai gandi, fiecare anotimp vine cu bunatatile lui :) La nevoie, mancam paine prajita stropita cu suc de rosii, ca sa ne treaca dorul de vara. De curcani nu mai spun, o sa fie grozav de gustosi dupa ce-au infulecat atatea vinete :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Rosiile arata inca bine, mie sincer nu-mi mai este pofta de rosii, in schimb la o salata de vinete n-as zice nu. Goguta este fotomodel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia poza cu rosiile este din august, acum sunt deja scoase din pamant. Vinete avem la congelator cateva kg dar nu ne inghesuim!
      Goguta fotomodel mancacios:))

      Ștergere
  7. Fulgericai parca i s-ar fi potrivit mai bine numele de Somnoroasa sau ...ceva asemanator, dupa cum doarme pe unde apuca. In visin sa doarma , n-am mai vazut la pisici.
    Ma bucur ca sunt toate animalutele bine, infloritoare (macar ele, daca restul e in repaus) in gradina ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Mihaela!
      Numele de Fulgera- Fulgerica vine de la coada ei care este in forma de fulger:))

      Ștergere
  8. Bine ai revenit!:) Lasa ca vine ea si primavara si o luam de la capat cu rosiile:)
    Cat despre "fauna", ma amuza povestile cu Goguta si toate intamplarile povestite de tine au asa un haz..:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asteptam primavara dar mai intai asteptam zapada:)
      Ma bucur ca-ti place cum scriu:)

      Ștergere
  9. Luna + cine = LOVE? O sa aveti corbisori sau metisi? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte faină Sumatra. Din câte zici, trebuie că sunt și interesante. Goguța e o minune de fată. E mortală, ce mai! Spor în toate și o toamnă bogată - bogată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim si voua la fel si sa aveti rabdare cat de multa!

      Ștergere
  11. Acum pe langa Goguta sunt fan Fulgera,de fapt sun fan toata ograda ta,chiar daca fac nazbatii,asta este tot farmecul.
    Imi era dor de Goguta si intamplarile cu el.
    Seminte de tomate galbene o sa vreau si eu,la anul as vrea sa ma axez pe tomate galbene si cherry.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fulgera este vedeta mea numarul :)
    Mihaela daca ai ceva interesant la seminte de rosii o sa facem schimb!

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am gandit eu ca ai avut multa treaba, dar vad ca si curcanii si ratele au avut.
    Ce mare si frumoasa s-a facut Goguta !
    Spor la treaba in continuare si iti asteptam povestile pe cand o veni vremea rea ! Sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  14. Hehe, chiar ca-i fotogenica Goguta :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Brandusa, esti bine?
    Ai fost foarte tacuta.
    Ne e dor de tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut pneumonie,puroi in gat apoi am avut foarte mult de munca la servici si tot asa, a fost un haos generalizat:-)

      Ștergere
    2. Pneumonie...of, Doamne
      Sper ca esti bine acum
      Ai grija de tine. Nu e de joaca
      Te pup :)

      Ștergere
    3. Acum sunt bine, multumesc Simona!

      Ștergere
  16. Sa traiasca toate vietatile si mai ales mama lor ! :D

    RăspundețiȘtergere