miercuri, 7 august 2013

Sardine!

   Duminica am fost la prieteni gradinari, dragi  sufletului meu si am mancat sardine cu un sos simplu, dar atat de bun incat nu ma puteam opri:).Ieri am luat sardine si aseara m-am apucat de gatit!
Am adunat din gradina cele necesare inafara de sardine si lamaie:
Reteta sosului este asa:
-usturoi  4-5 catei
-patrunjel o mana buna
-rozmarin, eu am pus uscat deoarece Goguta a mancat toata tufa:)
- 2 lamai
-ulei de masline.
Sardinele se fac pe gratar dar avand in vedere ora tarzie la care am ajuns acasa le-am facut in tigaie deci nu sunt foarte aspectoase:) Fierbinti se pun in sos si se mananca , fiecare cat poate:)
Eu am mai facut si o salata de sfecla cu salvie si un sos de rosii perun(preferatele sotului) cu marar.
Perunele si cateva cherry :
Sfecla rosie si roze fara frunze(Goguta se pricepe la mancat din gradina), usturoi si cateva frunze de salvie:
Patrunjel,marar si lamai:
Cucoanele sardine dupa curatare:
 Masa-i gata, poftiti va rog:


20 de comentarii:

  1. Cred ca eu as putea tot ce ai fotografiat! Arata foarte bine si cred ca sunt foarte gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inghitit in sec
    Aoleu ce-mi faci tu mie

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate ! Multumesc mult ! Am preluat reteta. As prelua-o si pe Goguta, dar nu cred ca te-ai desparti de ea, si nici ea de tine ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma despart de ea pentru nimic in lume:))

      Ștergere
    2. Da' ce ar fi daca ai pune-o la avatar ?...

      Ștergere
  4. Să vezi ce memorie face Gogu, de la rozmarin! :))))
    Rețeta e deja minunată, când ai zis e usturoi. Acesta e precum smântâna: dacă pui și pe rumeguș, devine brusc o delicatesă... :)
    Of, și ce bine arată salata, sosul și sardinele! Bravo vouă. Să vă fie de bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Da usturoiul e ceva de nedescris:)

      Ștergere
  5. Trei sosuri, nu unul :) Si sardele de vara, grase si bune. Tu stii, ca ieri a fost aici in judetul nostru sarbatoarea sardelei ? Telepatie curata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu ai facut poze la sarbatoare???

      Ștergere
    2. N-am fost. Am fiert bulion si ketchup, ca sa mergem in weekend la baie :)

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani ai introdus un comentariu de 2 ori si unul l-am sters!

      Ștergere
  7. Vai ce pofta mi s-a facut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tare obraznica mai e Goguta asta :))) Dar nici nu are gusturi rele. :D
    Mare noroc a avut ea sa nimereasca la voi; poate sa doarma linistita, cu siguranta nu va ajunge niciodata friptura.
    Am scris mai mult despre ratusca pentru ca pestele nu-mi prea place, in general. Totusi sosul e interesant, merita incercat alaturi de peste, sotul meu nu e asa mofturos ca mine si cred ca i-ar placea.
    Imi place sa intru pe blogul tau, e reconfortant sa citesc despre animalute de curte libere si fericite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Maria!
      Nici eu nu ma dau in vant dupa peste dar din cand in cand mai fac:). Ma bucur ca-ti place blogul si te mai asteptam pe la noi!

      Ștergere
  9. Ce faci, Brindusa ? Totul e in regula ? Vad ca nu ai mai scris demult. Poate esti in vacanta si atunci, vacanta placuta ! Daca nu, inseamna ca i mult de lucru prin gradina, si atunci: spor la treabă !
    Pupici Gogutei, pisicilor si cateilor !

    RăspundețiȘtergere