vineri, 2 august 2013

Samson! update

       Azi am avut multe drumuri de facut. Unul din aceste drumuri a fost in Berceni. In dreptul spitalului Obregia apare din iarba un pisoi, nu foarte mic (aceeasi varsta ca si ai mei de casa). A venit direct la mine si a inceput sa se gudure, l-am mangaiat, l-am dragalit si am plecat. In drum spre punctul terminus ma gandeam cum a supravietuit deoarece in zona sunt haite de maidanezi. Am vrut sa-l iau dar nu aveam cum sa merg cu el unde aveam treaba. Am rezolvat ce am avut de rezolvat si dupa o ora si jumatate am luat-o catinel inapoi spre firma.
Mi-a iesit total din ganduri pisoiul, mergand prin acelasi loc, aud la un moment dat un miunat si-l vad din nou la picioarele mele, pun mana pe telefon si sun jumatatea( sunasem si la prima intalnire):
Eu: auzi! pisoiul mic a venit dupa mine!
El: l-ai chemat tu?
Eu: nu, am trecut de unde era el si la un moment dat am auzit un mieunat si l-am vazut la picioarele mele.
El: sa-l iei!
Eu: binenteles !
 L-am bagat in geanta si am purces la drum! A mers domnisorul cu metroul, ajunsi la firma ne-am cunoscut mai bine: piciorusul  stang din fata a fost rupt si este sudat gresit, murdaria este murdarie pe el, foamea si setea a fost potolita si acum doarme pe birou:) Sunt tare curioasa cum o sa reactioneze: Misu, Titi si Fulgera
Fulgera:

 Titi si Fulgera:

Misu:
Samson:

Pisoiul a fost tinut in casa, cunoaste litiera, doarme in pat, cauta jucarioare. Noi ne-am gandit ca poate a cazut de pe balcon sau geam sau poate a fost lasat in strada fiind perioada concediilor! O sa cautam anunturi pe net despre pisoi pierduti- poate undeva cineva plange dupa el.

21 de comentarii:

  1. Bun venit lui Samson la tine in curte si daca el te-a ales pe tine inseamna ca a stiut de ce. Goguta sigur o sa-l smotoceasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Goguta o sa fie prima la bataie dar micutul nu cred ca o sa se lase:))

      Ștergere
  2. Ultima poza este dementiala
    Eu cred ca o sa-l adopte toti, dupa cateva reprize de "cine-i sefu'" :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da o sa fie o cursa soarecele si pisica:)))))

      Ștergere
  3. apai cu asa un consort, nu ma mai mir de ce e raiul animalelor acolo la voi :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteti grozavi,iar pisoiul este dragalas foc.Nu cred ca este al cuiva,de regula acum se arunca pisoii ,ca stie ce stie este in natura lor,din cati pisoi am salvat si eu doar unul a fost mai greu de cap unde trebuie sa isi faca nevoia,la unii chiar am fost impresionata cum isi faceau nevoia la scurgerea de la baie,ori in baie la sifon,asta cand erau mici,apoi le-am lasat loc sa iasa singure afara prin pod.
    De dormit in pat si sa se joace,nici nu se pune problema,vrei nu vrei vin langa tine,la un moment dat aveam 7 pisici toate se ghemuiau pe langa mine,era un circ total.
    Acum ma abtin sa mai adopt pisici,sufar dupa fiecare cand dispare,ba calcate de masina,eu stau la o sosea destul de circulata,otravite,am vecini care nu suporta animalute gen pisici,catei.
    Acum am doar 4 caini,doi in curte mai mari si doi mai mici in casa.
    Duc dorul unor pisici,dar asta este.
    Sa te bucuri cu ei,sigur se imprietenesc,vreau un update cu toti imbratisati dormind,asa imi placea sa ii vad ghemuiti unul in altul.
    Sa ne zici si de reactia lui Gogu cand l-a vazut,apropo,ce este,o ea,ori un el?
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti traiasca Mihaela!
      Goguta este o ea si e bataioasa!

      Ștergere
  5. In perioada asta e plin de pisoi de varsta asta sau mai mici, cred ca asa e in fiecare an. Am vazut multi pe strada cautand adapost. Cel mai rau e ca vad cate unul cand merg undeva si cand ma intorc il vad strivit pe strada... am vazut 3 cazuri numai luna trecuta. :( Mare norocos a fost cu tine slabatura asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei e un smecher pisoiul! Dupa ce a stat in casa si a marait ceilalti pisoi acum e afara si este marait de ceilalti! Azi cand ajungem acasa o sa vedem dezastrul lasat in urma sau nu:)))

      Ștergere
  6. Saracul de el!Bine ca l-ati salvat ca altfel nu stiu care ar fi fost soarta lui..
    Se vede ca sunteti niste iubitori de animale:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marc ar fi fost mancat de caini sau calcat de masina.

      Ștergere
  7. Cred ca o sa se cam razboiasca pe pisici, motanii intre ei.E tare frumos Samson, cred ca o fi fost tinut in casa cu pisica mama cat o fi fost pui si apoi lasat undeva in drum ca sa isi gaseasca in lume norocul .Si te-a gasit pe tine, cu adevarat norocosul :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela desi el a fost cel venit in curte a marait pe toata lumea dar odata scos in curte a devenit mielusel cand a vazut multitudinea de vietati care l-au inconjurat! Oricum e baiat educat si o iubeste pe Fulgera tare:))

      Ștergere
  8. Băftos nevoie mare pisicul, într-adevăr. A dat de mama răniților :) Să vă bucurați de el și să vă meargă toate după cum aveți sufletele, adică minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fi dat de mama ranitilor nu se stie:)))

      Ștergere
  9. Sa va dea Dumnezeu noroc dupa sufletele voastre bune, draga mea ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. dragul de el....cit de mititel si dragut eeee!!! sa aveti grija de el !!!mai asteptam poze cu el!!!pupici la pisici,Mirela

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate animăluțe! Și noi le iubim mult de tot!
    Ai făcut o faptă minunată, bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Natasa!
      Le iubim si ele ne iubesc:))

      Ștergere