vineri, 21 iunie 2013

Roade si gradina

Visinele sunt coapte. Ieri am facut pe alpinistul si le-am cules:) Sunt aproximativ 12 kg o sa ajunga compot si dulceata:
Rosiile se simt bine dupa ce le-am stropit cu insecticid bio contra afidelor :

 Vinetele sunt inflorite si nu cred ca exista in gradina floare mai frumoasa:

Opuntia ma incanta in fiecare an cu flori minunate:
Gogu desi are piscina mare, prefera tot tava lui mica:


23 de comentarii:

  1. reteta de insecticid care nu m-a dezamagit: cam 5% tuica tare (cea care iese prima la distilare, toxica), 5% solutie concentrata de sapun de rufe facut in casa (resturile care raman date pe razatoare si fierte in putina apa pana se fac cam pasta), 80% apa de ploaie. amestecat, pus in atomizor, tratat cu respect dihaniile plantelor, dimineata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine de stiut si reteta asta!
      Am folosit reteta mea cu plante care contin uleiuri volatile si pana acum am avut rezultate bune!

      Ștergere
  2. Cu ce insecticid bio ati stropit rosiile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o postare in urma este reteta insecticidului.
      Fiti bine venit!

      Ștergere
  3. Rosiile sunt absolut superbe, iar Gogu este de acuma un ratoi in toata regula. O sa-mi notez si eu reteta de insecticid. Spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Phiiii, ce de compot de vișine ai să faci! O minunăție. Ce fain arată. Noi plângem după ale noastre: o floare n-au avut copacii în primăvară. I-a afectat gerul venit pe timpul înfloririi.
    Roșiile arată excelent, bravo! Și pentru bio-insecticid aplauze prelungite. :)
    Mândru mai șade Gogu! Rățoi de poveste, o mândrețe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ramanea si celalat visin in picioare era recolta mai mare dar ne multumin cu ce am ramas:-)
      Gogu e o puslama :))))

      Ștergere
  5. Gogu a ajuns un domn, n-are el treaba.
    Mancarica...mancarica
    Apica...la discretie
    Stapanii...generosi
    Si daca mai e timp si de o balaceala ... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gogu e un mic rege in ragatul si mai mic, vrea sa bata bobocii de rata mai mici ca el dar si-a luat bataie de la o curca:)))
      Baie are in fiecare seara ca altfel se razbuna!:))

      Ștergere
  6. Gogu, Perun, visine.... o postare cu de toate:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa le vad si coapte si pe Gogu mare si o sa fiu multumita:-)

      Ștergere
  7. Frumoase si bogate recolte!
    Tot nu inteleg cum uzi tu rosiile prin sticlele alea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi!
      Pai bag furtunul in sticla si astept sa se umple sticla:) O sa fac o postare sa scriu pe larg cum fac:-)

      Ștergere
  8. Sincer,nu ma intereseaza nici visinile,nici tomatele,nici vinetele si ce verzitura mai ai pe acolo,acum ma pasioneaza Gogu,este grozav,tare as vrea si eu un Gogulita,dar la mine ar fi plictiseala de unul singur,la tine are cu cine se juca.
    Nu ma supar daca ai face un pictorial cu el ,cel de acum,mai matur,mai stapan,mai...
    O prietena ceva,are?
    Apropo,la ce bunatati vei face din visine sa pui si ceva menta,roinita,anason,sa vezi ce bunatate iese.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gogu se crede om, prietenii lui sunt pisoii ,nu are treaba cu ratele, doar vrea sa le bata dar inca nu are destula putere:)) In premiera sta afara singur,mai urla, mai face o baie:)
      Am pus menta in dulceata si in compot am adaugat anason:)

      Ștergere
  9. Hi,hi,gogu vrea si el sa se dea mare in apa mica!!! Dragu de el!!!!mirela

    RăspundețiȘtergere
  10. Rosiile sunt foarte frumoase. Pline de promisiuni pentru salatele cu telemea si busuioc care urmeaza sa vina... Imi plac tulpinile alea groase si sanatoase.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arată roșiile ! Floarea de vânătă mi-a amintit de floarea de cartof. Când a fost adusă planta asta în Europa, nu a fost adusă și cu ”instrucțiuni de folosire”. La început, doamnele de la curtea regelui Franței au folosit drept podoabe exotice florile de cartof !
    I Love Gogu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesanta povestea carofului:-) Gogu azi a stat singur afara pentru prima data:-)

      Ștergere
  12. Gogu e the first men in town! pă bune!

    RăspundețiȘtergere