miercuri, 5 iunie 2013

Ieri

       Dupa o zi grea si agitata, dupa o intalnire foarte frumoasa, am ajuns acasa. Nu stiu ce simte fiecare dintre voi cand sunteti pe drumul spre casa dar eu vreau sa zbor pana acasa, sa ajung mai repede sa-mi vad animalele si gradina. Sa ajung in locul meu linistit:)
        Ajunsa acasa, fac cafeaua de seara, chem ratoiul si incepem verificarea efectivului:) Cand ajungem amandoi acasa si eu si sotu', el verifica animalele si eu gradina, aseara am ajuns amandoi deci am avut doar ratoi nebun in grija si gradina:) A venit ploaia si  a trecut.
   Binenteles Gogu care merge ori pe alee ori prin mulci niciodata pe noroi:))
Mangoldul dupa ploaie se simte excelent:
Alb, rosu,verde:
Bobul ma incanta cu florile lui:

Gogu face pe agentul 007:

Ardeii au inceput sa lege:
Vinetele au flori si boboci toate:
Gogu mananca din salata, e a lui , a fost special pusa pentru el:)
 Rosiile ma incanta cu mirosul lor si in fiecare zi mai gasesc cate o gogonea:


Dovleceii ne arata ca au flori frumoase si fructe pe masura:

Si ne-am tot plimbat prin gradina ceva vreme, la un moment dat ratoiul nebun a zis: " gata tu sa te duci unde vrei dar eu nu mai pot".




29 de comentarii:

  1. Ce simpatic e Gogu! E mortal tipul. E pretențios la deplasare pentru că e învățat în casă, pe curat, covoare și alte năzdrăvănii. Deh, rățoi... domnesc :)
    Treabă faină ați făcut voi acolo. Bravo, bravo, bravo! Spor la treabă în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gogu e Gogu seara avem momentul nostru in care el isi intinde gatul pe umarul meu si doarme:))) e o panarama:)
      Multumim!

      Ștergere
  2. Gogu e cri-mi-nal!! Parca rade intr-una! Si a crescut mult, e godanel de-acu`.
    Legumele sunt f frumoase si sanatoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mare pentru varsta lui mai mare decat normalul, are doar o luna si jumatate:)
      Fac si eu ce pot in gradina sa-i mearga bine:)

      Ștergere
  3. Smecher Gogu si harnic daca te ajuta sa inspectezi gradina! Cred ca vrea sa fie in compania ta si te urmeaza. Frumoase legume, ce ai sub sticlele de plastic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sunt mama lui si e numai dupa mine:))
      Sub sticle nu am nimic, prin ele ud rosiile:)

      Ștergere
  4. Aproape m-ai convins cu Gogu. Catel avem acum, deci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca aveti catel, peste vreo 3 saptamani o sa iasa un incubator de rate romanesti si daca va hotarati, ma anuntati inainte ca sa stiu sa pun bobocii sa faca imprinting:)))

      Ștergere
  5. mamaaa, dar ce-a crescut gogu! e fain la voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creste pe zi ce trece de ne minunam si noi de el:)
      Multumim!

      Ștergere
  6. Are si bunica mea rate, dar ca Gogu...
    E mortal, zau asa :)
    Ce bine arata mangoldul, iar gradina protejata cu mulci e de nota 10

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))
      Mangoldul deja a inceput sa fie consumat si e atat de bun:) Incerc sa fac si eu tot ce e mai bine pentru ea:)
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Ce frumos e Gogu printre Craite...a stat la poza ca un star :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce rasfatat e Gogu! Si curatel, imi place de el ca nu se balaceste ca alte rate in noroi , ci ocoleste. Inteleg ca el are in grija gradina si pasarile in lipsa voastra :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ratele lesesti sunt mult mai curate decat cele romanesti:) Da el el sefu:)

      Ștergere
  9. cam frumos la voi, parca ati fi cu o luna mai in vara decat noi.
    gogu e de-a dreptul pur si simplu, ma distrez la gandul cum va face el paste un an: ziua cu iubitele, noaptea in casa, peste voi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimul timp a fost si la noi frig:(
      Gogut o sa vrea sa sa imperecheze cu mine si o sa fie bi ca o sa bata tot in jurul meu:))

      Ștergere
  10. Brandusa, ultima poza este de 1000 de puncte, asta fiind maxim :D
    Foarte simpatic Gogu, privilegiatul de el (cred ca mai ai si alte pasari prin ograda :) ) si sper sa ...imbatraneasca la voi ca un caine bun de paza :))
    Imi place cum arata rosiile tale mulcite si cu cisterna""" de apa alaturi, e o minune de idee, sa traiasca cine-a inventat-o! Dar de cateva saptamani ploua intruna si eu le-am pus prin sticle, rosiilor, zeama din foi de ceapa si macerat de urzici, apa nu era cazul :)
    Ma bucur de ceea ce vad si va doresc sa aveti si voi doar bucurii. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elisa mai avem cateva zeci de pasari, unele o sa moara la noi de batranete, si-au castigat dreptul asta, Gogu e printre ele:)
      Nici eu nu le-am udat dar sticlele sunt pline de broboane de apa:) Macerat de urzici le-am dat si eu dar foliar.
      Multumim tare mult si voua la fel!




      Ștergere
  11. Mascota curtii :))) Si ai un mangold de expozitie !!! Plus tot restu, da' la mangold am ramas in extaz. Salivez de-a dreptul :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mascota curtii clar !
      Pai daca vrei trimit mangold:) Multumesc Dani!

      Ștergere
    2. As vrea eu, da' se ofileste pe drum :) Ma aprovizioneaza socrul :)

      Ștergere
  12. Bag seama ca fiecare gradinar are cate un supervizor care inspecteaza cu bagare de seama si la sfarsitul zilei ii face sezand un rezumat.
    Eu am doi supervizori latratori,dar imi place supervizorul tau,pe mine ma batea gandul sa imi iau o gasca,dar nu stiu cum vor interactiona latratorii cu inaripatele.
    Gradina imi place de nu se poate,anul asta am pus totul foarte tarziu,mangoldul deabea acum il seman,mi-a facut asa pofta mangoldul tau,arata traznet,este fain si ca planta ornamentala.
    Bobul arata grozav,al meu deabea a incoltit.
    Mulciul din ce este?
    Ultima foto sa o treci in albumul familiei,isi merita locul,arata superb,cred ca stie ca este vedeta.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit!
      La noi latratorii se impaca foarte bine cu inaripatele dar nu se impaca cu pisiciile. Una dintre catele doarme cu puii pe ea si e carne de tun pentru Gogu:))
      Multumesc Mihaela pentru cuvintele frumoase, mulciul este din fan care inainte a fost mancat de gaini:) Stie ca este sef, nimeni nu misca in fata lui doar o gaina batrana si nebuna ca el:)
      Succes si tie ca am vazut minunatiile tale:)

      Ștergere
  13. Dac-as avea si eu un Gogu,cred ca l-as tine doar in brate sa il pupacesc :P
    Legumele arata minunat, ploaie primim..... ce am putea sa ne mai dorim ? :P
    Si eu iubesc mirosul plantelor de tomate.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai ! Ce-a crescut Gogu si ce frumos s-a facut. Sa nu-i fie de deochi !
    Si eu simt asa cand plec de acasa, ca de-abia astept sa ma intorc.
    Duminica placuta, Brindusa !

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa gradina ati facut!
    Am citit eu bine? Cafeaua de seara?!?!

    RăspundețiȘtergere
  16. O gradina incantatoare iar Gogu e 'the best'!

    RăspundețiȘtergere