miercuri, 15 mai 2013

Gradina...

Ieri am avut o surpriza in gradinuta mea mica si acum dupa ploile astea plina de burieni. Rosiile au majoritatea boboci, inima de bou de la Vasi a inflorit:
  Stupicele de la Valerian care sunt in patul inaltat au si ele boboci:
  Buzau 50 se pregatesc toate cu boboci:


  Pepenele verde incepe sa se inalte:
 Pepenele galben a supravietuit miraculos atacului galinelor:)
 Fasolea dupa ce a fost racaita in stare de samanta de toate gainile curtii a rasarit totusi si acum are o crestere frumoasa:

 Bobul primit de la Mirelun sub forma de seminte a fost plantat direct in gradina si acum incepe sa creasca:

Ardeii au inceput sa faca flori:

 In schim mangoldul este tot gaurit, m-am uitat la el si binenteles Gogu a mancat din el, nu am observat nimic dar o sa-l stropesc cu macerat de urzica:
 Cu ce altceva as putea sa-l stropesc?

15 comentarii:

  1. Mangoldul văd că e roșu și nu alb. Al meu, alb, nu are nimic, dar oricum nu cred că ar conta soiul. Încearcă un macerat de vetrice. Iar când îl pregătești la gătit ori salată, să-l speli ceva mai insistent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ala alb nu are nimic dar este mai ferit ca asta:-) O saincerc dupa ce aflu ce e aia vetrice:-)

      Ștergere
  2. Incearca sa cureti foarte bine chestia aia galbena de pe pepene.
    Nu stiu cum se numeste, dar dauneaza culturilor.
    Vetrice este o buruiana ce face flori galbene.
    Gasesti informatii aici http://nelucraciun.wordpress.com/2012/08/12/vetrice-tanacetum-vulgare-fam-compositae-o-planta-utila-in-gradinaritul-organic/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi ma ocup clar de ea si o sa caut vetrice:-)

      Ștergere
  3. e trotel.
    curata planta imediat cum il vezi pt ca altfel intra in planta ( in frunza si-n tulpina) si o sufoca.
    resturile trotelului le pui intr-o punga si dai la gunoi, nu arunci prin gradina pt ca se intinde peste tot, nu moare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa asa bagati sperietii in mine ca ma duc si smulg cu totul pepenele:-)

      Ștergere
  4. Deci rosiile au intrat in viteza :) Sa ai noroc de vreme buna si sa lege toate !
    Carceii aia galbeni sunt niste paraziti, au dreptate fetele, dar in stadiu initial o sa te scapi usor de invadator. Spor la treburi, Brindusa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dani,sper sa lege si sa nu maneze:)
      Sper sa ma scap de el ca m-am ingrozit de ce a spus Iuliana, eu am crezut ca este o parte a pepenului::)

      Ștergere
  5. Mie imi par toate frumoase si sanatoase! mai ales rosiile si ardeiul. Vezi daca sunt incepatoare. Recolte fara daunatori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia nici eu nu sunt departe de tine:))

      Ștergere
  6. Brandusa, sunt frumoase toate, au culori bune, sa ai noroc de toate! Vreme si vremuri bune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Eliza, euincerc sa le asigur tot ce trebuie sper sa-si faca si ele treaba:-)
      La fel si pentru tine!

      Ștergere
  7. Revin. I-auzi întrebare de la Gâza: „are brândușe în grădină”? :) Noi vrem să punem. Om vedea cum om face, că se termină spațiul în grădinița Gâzei. Mai facem una, ce sfânta vineri!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ammmmmmmmm vreau si eu sa pun in toamna, avem boboci la ratele pitice,uraaaaa!
    Primii boboci din acesta rasa iesiti la noi in curte:-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravos! :) Felicitări și la mai mare! Să fie într-un ceas bun.

    RăspundețiȘtergere