vineri, 10 mai 2013

Adunate

Ridichiile sunt pe sfarsite
Merii au legat rod bogat anul acesta
 Fish cu a ei 3 muschetari care de fapt sunt 4:)



 Gloxinia primita de la Maria
 Si bineteles nelipsitul Gogu care se toaleta intre rosii:)

28 de comentarii:

  1. matoancele sunt criminale, iar Gogu sa nu mai zic.
    vezi sa-mi pastrezi si mie mere, ca io n-am,
    dau la schimb prune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tin rodu , o sa fie cel mai bogat an la mere:0 deci sunt pentru toata lumea:)
      Sa-l vezi pe Gogu cum ataca matele, e criminalul lor:))

      Ștergere
  2. Ce de muschetari ai tu acolo
    Sa-ti traiasca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Doi au stapan, speram sa mai gasim 2 stapani:)

      Ștergere
  3. Am vazut la viata mea sumedenie de pisoi, dar tot nu ma pot abtine - ce scuuuuumpiiiiii sunt!!!! Ma mai gandesc, poate-mi trece ispita...
    Deci gloxinia ta (salbatica) e mai roza decat a mea! Sper ca-ti place!
    Pupa-l pe piciul ala galben din partea mea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am spus eu ca e mai roz:) Nu pot sa-l pup ca e un muscacios de pe acum, de sambata incepem programul de educare:)

      Ștergere
  4. Angelikue, am eu 4 pui de Linda de dat la schimb. Catei vajnici, seriosi,degraba latratori si muscatori de vecini. N-au ochi inca pentru ca s-au nascut de Paste dar si cand or faceeeee...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facem schimb, iei pisele si eu iau cateii:))
      Sa-ti traiasca si o sa le gasesti stapan:)

      Ștergere
    2. Si nu i-ai pozat inca?
      Asteptam pozele :)

      Ștergere
    3. Brandusa, da de acord! Sa stii ca ne-ar trebui o pisoaca, chiar doua, suntem in cautari de pui ca soricei avem din belsug, deci vor avea treabaaaaa.

      Angelikue, le fac poze cand m-o lasa Linda ca deocamdata ii tine ascunsi. Abia zilele astea fac ochi. Am reusit doar sa vad ca-s negri cu pete albe si-s frumoooooosii rau!

      Ștergere
    4. Eu pisoi ofer cu mare placere dar catei nu mai vreau ca deja sunt 5:) si peste cateva luni poate o sa avem si puisori:)
      Mama lor e harnica aduce soricei si sobolani din vecini in casa:)
      Daca vrei cu cea mai mare placere peste vreo luna:)

      Ștergere
  5. Ridichile se pot cultiva tot anul. Poti da startul unei noi serii. Eu fac vreo 6-7 serii de ridichi intr-o vara.

    RăspundețiȘtergere
  6. De toate pentru toti : legume, fructe, flori, ratusca si pisici :) Permite-mi sa ma extaziez in fata gloxiniei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani am avut o colectie de gloxinii dar cand ne-am mutat au murit una cate una, o sa incerc sa refac colectia dar aveam nevoie de un imbold si Maria a venit cu acesta gloxinie salbatica care ma incanta zi de zi!

      Ștergere
  7. Hop și eu la spartul târgului :) E foarte frumos ce ne arăți tu aici. Pisicuții sunt drăgălași tare, dac-ai fi mai aproape, cred că luam și eu unul pentru maică-mea, că tocmai i-a fugit mâța de-acasă. S-a dus în târg cu dorul, la motani. :) Cât despre rățoiul ăla șmecher fără pereche, am râs cinci minute când am aflat cum îl cheamă :)) Culmea e că și merge! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai trimitem pisoi la tine:)
      Cum ai putut sa razi de Gogu si de numele lui! Deocamdata este vedeta curtii :))

      Ștergere
  8. gogu ar trebui sa devina mascota, tipul e de-a dreptul special :)
    pisuci pisuci pisuci, iupiiii, ce drag mi-e de ei!
    (noi vom avea urme fine de mere anul acesta, au inflorit doar pe ici, pe colo, vag)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai e mascota clar, nu are frica de nimeni in curte:))
      Simona noi speram sa fie atat de plini pana la final:)

      Ștergere
  9. Iubesc pisicutele! Imi vine sa le mananc! Sa fie sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. La tine e un adevarat Rai !
    Dragalase pisicute, iar Gogu e o minune !

    P.S. Brindusa, nu poti adauga un formular de contact la blog ? As vrea sa-ti trimit un mesaj prin e-mail.

    Sa aveti cu totii zile frumoase, iar merii sa rodeasca din plin !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai este mult pana a fi Rai dar incercam sa le creem conditiile perfecte tututror:)
      O sa adaug formularul in curand! V-am contactat eu prin formularul dumneavoastra:)

      Ștergere
  11. Daca sunt prea multe nu strica o rarire.http://www.youtube.com/watch?v=lNr_RECSBp8

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Multumesc de sfat, nu stiam de rarirea merelor:)

      Ștergere
  12. ti-am furat poza q pisicuta cea mik si mustacioasa pt. fbk-ul meu ...e dulce rau...Mirela

    RăspundețiȘtergere
  13. ms ms..la multi ani si pt Amura...sa va traiask :p

    RăspundețiȘtergere