marți, 9 aprilie 2013

Zile frumoase...

Sambata a fost o vreme superba, ne-am trezit cu chef de munca si am inceput cu un strat lasagna pe care inca nu l-am finalizat:)
Caisul a inflorit total si a fost plin de albine:)





 Zambilele au flori anemice dar auinflorit:

 Bujorii au inceout sa se inalte:
Am facut si un mini solar in care am plantat seminte  de flori primite de la Maria Nice si pentru care ii multumesc din suflet. Nu arata el foarte bine dar cred ca o sa-si faca treaba :)
Duminica ne-am recuperat puterile si am incercat sa ignoram vremea urata de afara.

20 de comentarii:

  1. ce frumosi sunt caisii :).
    iar cu solarul important e sa va faceti treaba cu el, aspectul nu conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt frumosi dar pana acum nu au facut caise, anul asta sunt sub amenintarea drujbei:)) sper sa faca:)
    Iuliana nu e solar e un supermini solar:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe poze. Ai prins până și albinuța la șterpelit nectar :) Solarul e perfect pentru ce vă trebuie vouă. Bravo! Bravo! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Albinute la sterpelit nectar erau cu zecile:))
      Solarul sper sa-si apere cu indarjire semintele din el si atunci e ok:)

      Ștergere
  4. Solarul o sa-si faca treaba :)
    Astept si eu mini caisul sa infloreasca. Deocamdata tot la stadiul de boboci a ramas :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sambata mai am in plan unu mai marisor:) O sa infloreasca ca de maine cica vine caldura:)

      Ștergere
  5. Buna treaba ati facut cu solarelul, am facut si noi multe asa mai rustice, pana sa facem unul mare si frumos :D
    Si la castraveti poti face unu la fel:))
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca stiu ca o sa aiba parte castravetii de solar:)
      Inca nu avem in plan unu mare dar cine stie pana la urma cum ne sucim:)
      Pupici!

      Ștergere
  6. O splendoare caisul vostru ! Si zambilele si bujorii :) Se simte un parfum de proaspat si se aud albinutele ... Aaaa, ce bine mi-e sa vad gradini inflorite !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa infloreasca din ce in ce mai multi si sa fie o explozie de verde:)

      Ștergere
  7. Mama ce avansati sunteti voi acolo la bucale, cu toate alea inflorite! Pe aici abia au inflorit niste... brinduse. :p

    Ma distreza maxim incalzirea asta globala. Sunt vraiste cu nervii capului. La planuri de gradina am renuntat deja, astept Craciunul, mai e putin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi ca de revelion esti abonat la noi:))))) sa nu uiti:)))
      Dragute brindusele astea:) Am auzit ca antrenamentele sunt amanate cu o saptamana, ar trebui sa te apuci tu de antrenamente cu porumbeii.

      Ștergere
  8. Apropo de rev, ia stai ca daca tot nu mai pun gradina, macar niste licii si tot plantez! :))) Astia de la uniunea mea nu amana antrenamentele, cica sunt eu fricos, ai lor deja sunt in forma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Licii musai eu zic sa vii de Paste si gasim licii pentru tine:)) Cum naiba sunt in forma? Ca vremea nu a fost de zbor:(

      Ștergere
  9. Brandusa sa nu tai caisii! Lasa-i acolo, doar nu cer de mancare!
    Ti-am zis, mie imi place foarte tare solarelul, nu stiu ce ai tu de comentat, arata foarte frumos! Zic sa mai faci cativa solarei d-astia daca mai ai material, sunt utili dar zic ca si arata frumos! Iar pozele cu caisii infloriti sunt minunate, ti-am furat una! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai facem sambata vreo doi solarei:))
      Pai poti sa le ei pe toate te pup si eu!

      Ștergere
  10. Superbe fotografiile cu flori de cais ! Si pe aici au inflorit merii de prin vecini. Spor la treaba, harniceilor !

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa e bine primavara, o zi frumoasa in care sa muncesti si alta mai putin frumoasa , in care sa poti sa te odihnesti :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase pozele pe care le-ai facut florilor de cais! Spune-mi te rog, ca am mai auzit la cineva, ce este un strat lasagna? Cunosc doar un inteles al acestui cuvant, si nu cred ca la asta te referi... ca pana cum il finalizai si il si consumai. Frumoasa primavara la tine in curte, sa mai fie si sa mai dea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea, stratul lasagna l-am facuto cutie de lemn, am pus cartoane jos apoi gainat apoi masa verde tocata si apoi pamant(pamantul trebuie sa vina) si apoi plantezi:)Masa verde si gainatul incep sa se descompuna si hranesc pamantul, eu am aflat de acest strat de la Vasi.
      Cred ca primavara este frumoasa oriunde:)

      Ștergere