luni, 22 aprilie 2013

Primavara

Dupa  vreme urata si ploaie a venit si a venit de ceva timp, peste noapte toate au inviat.
Narcisele au inceput infloritul si nu se mai opresc:

 Muscariul e albastrul cerului si  albinutele sunt in jurul lui

  Coacazii promit roade bogate anul acesta:
 Ridichiile, spanacul si ceapa cresc fara sa se sinchiseasca de vreme:



 In solarel salata creste vazand cu ochii, trebuie rarita si apoi repicata:
 Salata rosie creata e din ce in ce mai mare:

  Mixandrele incep sa faca bobcei, sper sa infloreasca cat de curand:
 In timp ce plantutele cresc si se fac frumoase, una din curci a scos 19 puisori(curci si pui de gaina) plus 2 oua la incubator:)), ne-am mai inmultit si cu cateva bibilici si puisori de gaina kabir.
Spor sa aveti in toate!

23 de comentarii:

  1. Ce frumos! Bravo vouă, că sunteți hărnicuți tare. E foarte frumos la voi. Chiar îmi pare rău că suntem destul de departe și ne putem vizita prea des. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Erată: Chiar îmi pare rău că suntem destul de departe și NU ne putem vizita prea des. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Distanta e mare dar e bine ca exista netul asta:))

      Ștergere
  3. puii de curca mi se par de departe cei mai fascinanti, cu figurile lor nauce, v-ati produs jucarii :)
    (anul viitor nu accept invoire de la simfonie, veniti, daaa? si-i luati si pe iuliana si lucian).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona sunt cei mai prostuti, anul acesta pentru prima data am vazut un pui de curca roscat, suntem tare curiosi ce culoare o sa fie la maturitate:))
      Noi venim anul viitor si speram sa vina si Iuliana si Lucian si binenteles Adi:0

      Ștergere
  4. Pai si poze cu puisorii, nu?
    Pai de ce? :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poze cu puisorii intr-o alta postare ca nu am avut timp sa le fac!

      Ștergere
  5. Super frumoase cu toatele! Sa vezi cat de bune vor fi verdeturile tale :).
    Sa va traisca puiutii, sa creasca mari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana aseara am sacrificat o ridichie mai mica ca nu m-am putut abtine:) Multumim si voua la fel!

      Ștergere
  6. Trufandale si frumuseti :) Si curci mititele ? Ah, ce-mi plac puisorii de curca ! Sa va traiasca si sa-i vedeti pe toti mari ! Imi amintesc, ca bunica le freca piciorusele cu spirt si le dadea sa inghita cate o boaba de piper ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am chinuit pana au inghitit boabele de piper ca a luat al meu sot unele mari de tot:))) Sunt frumosi si indaratnici tare de tot:)

      Ștergere
    2. stiu ca trebuie sa le dai urzica fiarta cu branza de vaci,ca sa se intareasca.....bunica le facea zilnic la tara ,pe langa nelipsita boaba de piper

      Ștergere
    3. Ceai de urzica beau dar branza de vaci nu, oricum au uruiala buna si pana acum sunt toti in parametrii normali:)

      Ștergere
  7. Bravo voua!
    Aveti recolte frumoase si pasari multe!
    Sa va bucurati de ele!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim Vasi si voi sa va bucurati de minunatile din radina voastra:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos e la voi! Toate arata super si acum stiu si ce bune sunt la gust...
    Curca a clocit adica si oua de gaina?! Sa va traiasca toti! Pup, Brandusa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curca a clocit si oua de gaina si de rata care au fost puse cu o saptamana inainte pentru a cadea closca si mai avem una pe oua de gasca:) Multumim Maria!

      Ștergere
    2. pe oua de gasca am avut si noi una,era caraghios ca boboceii au intins-o pe lac la balaceala si curca statea pe malul apei si topaia de colo-colo,tot chemandu-i....iar lor nu le pasa!

      Ștergere
    3. Saraca cred ca era disperata:)

      Ștergere
  10. cand le vezi pe toate razand in soare uiti de munca depusa, de oboseala, de febra musculara.
    la voi e ceva ... de vis

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu , uiti de toate cand ajungi acasa :))

      Ștergere
  11. Ce bine arata toate la tine! Sa ai roade bogate si sa-ti creasca mari toti puisorii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim si bine ai venit! Nu sunt toate frumoase, se poate si mai bine:0

      Ștergere