marți, 19 martie 2013

Puisori:)

   Au trecut 21 de zile de cand am pus incubatorul. Sambata dimineata erau 20 de zile si asteptam sa eclozeze ouale de pitica deoarece ei sunt mai rapizi. Dar nimic, m-am uitat in incubator, am stropit ouale si nimic nu se auzea nici un piunit. Am inceput usor usor sa intru in fibrilatii, daca nu eclozeaza, daca nu o sa am nici un pui si lista de daca a continuat:)
    Am muncit toata ziua pe afara, am facut curat , am inghetat :) Pe la ora 19 ne-am invrednicit si noi sa intram in casa si am auzit PIUNIT, bucurie fara margini, apoi au urmat mult mai multi.
  Binenteles primul iesit a fost un sumatra si bucuria a fost si mai mare:) Spaima (asa este numele lui) este bataus, vine la mine cand este strigat pe nume si e cel mai rapid:
    A urmat un batran cu barba lunga:))

      Maranii au fost penultimii :)

        Ultimii au fost piticii:)
        Asa se doarme in palma:)


 

30 de comentarii:

  1. frate, cat sunt de frumosi!
    sa creasca mari-mari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosi sunt :) Sa va traiasca !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumosi sunt :) Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunăție! De mic mi-au plăcut și mie puii de o zi. Câtă gingășie și frumsețe! Sunt tare drăgălași, să vă trăiască și să vă dăruiască alții și alții și tot așa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sunt si astia cativa, ei sunt matca pentru inceput la sumatra si restul completeaza matciile existente:) Multumim:)

      Ștergere
  5. ce jucareleeeee!:) mi-ar fi frica sa pun mana pe ei :) ma bucur pentru voi si... sa creasca mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona pe cat de mici sunt pe atat de rapizi si rezistenti sunt Multumim si ai vostri daca o sa aveti sa se faca mari:)

      Ștergere
  6. Deci m-ai omorat, nu altceva! Frate, primul e bestial! Toti sunt ...nee, ca n-am cuvinte... dar primul e mortal, nu se poate, nu exista asa ceva! Ma duc sa gugalesc sa vad cum arata mari... Sa-ti traiasca, Brandusa, sa se faca mari si frumosi si sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria sumatrele sunt de o eleganta esita din comun pentru mine, cocosii la maturitate au pinten dublu si sunt extraordinari:) Multumim Maria:)

      Ștergere
  7. Ce frumosi sunt :)
    Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa va bucurati de ei si sa-i vezi cu urmasi, daca zici ca sunt de matca :) Minunati, mie-mi place mai ales ultima poza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani aici adormise micutul ca era obosit:) Multumim:)

      Ștergere
  9. Spaima probabil este cocosel, ei sunt mai voinicosi cand sunt micuti.Avem si noi niste negrisori pitici , nu stiu numele rasei lor, de la care gainusele clocesc de primavara pana toamna tarziu de cateva ori pe an si sunt si mamici bune, isi insotesc puii pana se fac mari, nu ii alunga si asa puii sunt mai usor de crescut cu closca , decat cu ”mama umana”.
    Sa va traiasca toti puisorii si sa fie sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate sunt cochinchina pitic ca rasa asta este si neagra, Spaima este dintr-o rasa de combatante si de asta este asa, de fapt toti sumatra sunt asa:-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de simpatici sunt mosuletii barbosi Gilette!!! :))
    Care e misterul, de ce au iesit piticele ultimele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici un mister , au fost mai lenesi anul asta:)

      Ștergere
  12. Vaiiii, ce dulce e ăla care doarme în palmă!!! Să vă trăiască și să se facă mari!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, cat sunt de dragalasi! Abia astept si eu sa pun clocitoarea dar voi face asta abia la inceputul lui mai caci pana atunci nu-i nimeni sa-i supravegheze :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi sambata intra in actiune clocitorile naturale " curcile" prima o sa fie pusa peouale ei si pe gaina si a doua pe oua de rata:-) Incubatorul o sa mai fie pus saptamana viitoare la runda doi:-)

      Ștergere
  14. Woow...ce micuti si frumosi, sa traiasca si sa creasca. Imi aduc aminte de copilaria la bunici...Si eu ii asteptam sa iasa si eram prima la smotocit puisori...

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa fie sanatosi si sa creasca mari ! Tare mai sunt dragalasi, draga Brindusa, mi-au amintit de vacantele copilariei petrecute la bunica, mama mamei mele. Statea in marginea Bucurestilor si avea o gospodarie ca la tara, din care fireste ca nu lipsea curtea de pasari. Primavara era curtea plina de bobocei de rata si puisori de gaina si-mi aducea mereu cativa sa-i iubesc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumosi...frumosi...frumosi...
    Pacat ca nu raman asa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit !
      Da cresc si o fac foarte repede:)

      Ștergere
  17. Salutari din Iasi. Am vazut ca aveti pui de gaina bogheti (cu barba). Doresc si eu sa cumpar oua de gaini boghete. Stiu ca aceasta rasa de gaini sunt bune mame si clocesc si de 2 ori pe an. Daca puteti sa imi strangeti macar 15 oua, as fi foarte bucuros. Nu stiu in ce zona locuiti. Va las adresa mea de mail pentru a trimite un raspuns. Multumesc anticipat.
    Catalin (atyga228@yahoo.it)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara si bine ati venit:-)
      Rasa se numeste Faverolles Salmon pentru lamuriri o sa va scrie sotul meu un mail:-)

      Ștergere