miercuri, 20 februarie 2013

Viata de caine!

  
    E... a venit si randul cainilor sa-i fac vedete:) babele noastre Koda si Amura sunt umblate si paraumblate prin tarisoara asta cu trenul, autobuzul, rata, tramvaiul, metroul, troleul, pe jos, in brate, cu masina. Au amandoua 6 ani, diferenta este de 6 luni intre ele.

    Koda e din rasa maidaneza sadea din spatele blocului din Rahova. Intr-o zi admiram minunata priveliste de pe geamul din bucatarie (gunoaie, aurolaci, etc.) si vad un nebun care juca fotbal cu puiutii mici de caine, urlu cat ma tin puterile, trag o haina pe mine si in papuci de casa si pijama cobor sa vad cati pui mai traiesc (era februarie si era un frig, brrrrr).  Mai traia doar inculpata care are acum 6 ani si e sefa de fapt a fost pana cand au ajuns la noi termita si scandal. Toti au si pseudonime Koda= Vuvi, Screech, Dintoasa, vet-ul ii spune Crocodilul deoarece musca tot, odata cu varsta nu mai are o pasiune pentru oameni a trecut la caini.

     Se spune ca poti sa ai in viata 50 de caini numai unu este pe sufletul tau, unu' empatizeaza cu tine perfect, ei la mine ea este Amura(ciobanesc romanesc corb). Cand a intrat in casa noastra dupa 6 luni de la venirea Kodei nici nu am vrut sa o vad dar cum nu pot sa spun NU am vazut si catelusa acasa. Era ca un ursulet de plus dar ursuza rau. Nu prea avea texte cu noi dar Koda avea texte cu ea o lua de ceafa si stergea cu ea pe jos (nu mai trebuia sa dau banii pe mop aveam unul viu), apogeul era cand ajungeau in dreptul pragului de la balcon(mult prea inalt pentru standardele noastre) o trantea cu  capul de prag   pana reusea sa o basculeze. Amura a indurat cu stoicism toate nebuniile Kodei.






           Dupa ce ne-am mutat(curte mare)  era sub demnitatea noastra sa ramanem cu 2 caini si am decis  sa mai luam un ciobanesc de bucovina sa avem si noi caine cu acte:). Intr-o duminica ne-am urcat in masina si am dat o fuga pana la Iasi - aproape de noi vreo'  800 km dus-intors. . Ajunsi vedem inculpatul, sotiorul se uita daca are picioarele drepte, dintii stateau bine in gura, ne hotaram, pe el il vrem. Acasa era mama si tata daca luam catelul atunci riscam sa faca mama un avc, deci nu am riscat si catelul l-am primit dupa o saptamana cand ai mei erau plecati la casa lor. Novac zis si Lake, Labus, Bruno, etc. a fost un pui cuminte, inafara faptului ca a decis sa se joace cu doua gaini (Iflondora si Filofteia) care saracele nu au avut sanse de scapare. Are mai multe ciudatenii si una mare e mancarea,  el mananca doar cand ii convine, daca are 5 boabe in plus in castron se intoarce in loc,se uita stanga, dreapta, se duce pana la pitice si apoi decide ca nu mai vrea sa manace. Se plictiseste mancand.. Acum un an cand plecam noi de acasa pleca si el, cand noi ajungeam, dormea pe canapea ca un sfant. Repercursiunile plecarilor lui sunt legarea pana cand ajungem noi acasa.

       
          In final sunt tusea si junghiul sau termita si scandalul.

       Azi vara sotul meu merge la o intalnire cu mai multi crescatori de ciobanesc corb, dupa o juma de zi suna:
el:  Ghici ce am sub scaun?
eu:  Ce poti sa ai, un catel!(nu pot sa zic NU niciodata  si el stie lucrul asta)
el:   Pot sa-l iau?
eu:  Pai avem deja 3 caini, da poti!
el:   Sa vezi ce frumoasa este, este catelusa, este groasa, musca corect , are urechile corecte, maine vin cu ea acasa.
eu:  Bine, hai.
A doua zi a venit cu pitica, binenteles ca el a ales numele: Tibra, este inteligenta familiei dar si cea mai mare termita in viata, roade tot ce prinde: bete, jucarii, mingi,picioarele lui Novac,  tot.

        De mica rodea, am crezut ca trece dar nu:)


           Ultima venita este Luna(nume pus de mine), specialitatea ei este bataia, scandal trebuia sa-i fie numele  Are doar 7 luni si e deja aproape cat Novac , cat o creste nu stiu dar stiu ca as vrea sa o arunc peste gard din cand in cand.

                     Fata de sa tot razi de ea:)))
 Astia sunt :3 ciobanesti romanesti corbi , una bucata ciobanesc romanesc de bucovina si una bucata maidanez. Fac  prostii cat cuprinde, se bat ca tembelii dar cand e vorba de cineva strain apara si cel mai mic pui de gaina din curte.
   


22 de comentarii:

  1. toti " catelusii" Brandusei sunt niste frumosi si niste zapaciti. credeti-ma pe cuvant ca i-am vazut pe rasfatati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmatorul caine o sa fie unu mic mic:))

      Ștergere
    2. unu mic mic, ca asa se nasc toti....pe urma....mai vedem noi "mic-mic" :))

      Ștergere
  2. Bine v-am gasit. Frumosi caini. Noi nu avem decat o zapacita de catel dalmatian Dolly de 10 ani. La bloc nu ne-am putut permite mai mult, 2 papagali si intro perioada vreo 50 de bazine cu pesti exotici. Asa ca un caine era suficient. Sa aveti o primavara frumoasa plina de inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiti bine venit! Sa va traiasca zapacita patata, noi avem vreo 150 de suflete in grija:-) Pesti am vrut dar am renuntat din lipsa timpului. Multumim la fel si dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca sunteti amandoi veterinari, caci altfel va zic: V-ATI RATAT CARIERA!
    sa va traiasca si sa fiti si voi sanatosi sa mai cresteti si altii, ca loc in curte cred ca mai este... irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu suntem:-) unu din noi incearca sa devina. Loc mai este si o sa mai fie in viitor si alti caini si pisici !
      Multumim de vizita Irina!

      Ștergere
  5. Nu-mi vine sa cred. Jos palaria! Eu ma chinui cu un caine pe care l-am si dat afara din curte "ca facea stricaciuni" si voi... Va invidiez

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim, stricaciuni sunt si la noi, o canapea facuta tandari domnul di domnisoarele dorm doar pe canapea pe terasa:-) si multe altele dar trecem peste ele si incercam sa nu le observam:-)

    RăspundețiȘtergere
  7. toti sunt niste frumosi, dar luna e teribil de haioasa, iti vine s-o mananci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da as manca din ea vreo 3 luni acum ca e mare:)
      Multumim Cristina!

      Ștergere
  8. Uh, ce simpatica era Scandal cand era mica. Sper sa faceti padocurile totusi, sa vina omu fara a avea inima cat un purice. :))
    Anul asta va umpleti de pui, multe termite si scandalagioaice.

    Sunt distractivi cainii, eu nu stiu cum am putut sta atatia ani fara unul al meu. De cand mi-am cules nebuna de pe strada, nu mai e zi sa nu ma amuze cu ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facem padocuri Andrei dar cand vii tu pe la noi ii lasam liberi:))
      Pui de caine sper sa nu avem ca atat mai lipseste vreo 7-8 din aia mici si pot sa ma duc pe campii:))
      Incubatorul 1 o sa fie pus vineri sau sambata cu amestecaturi, dupa aceea vin giletii lui Cosmin:))
      Sa vezi cand o sa ai si ciobanesti si gaini si rate si curci ce frumos o sa fie, stai astepti porumbeii de la etapa si gainile te napadesc mai ceva ca furniciile, cainii se joaca in jurul tau si pisicile sunt prin copaci:)

      Ștergere
  9. Minunata familie ai! Pe mine, catelusa mea culeasa de pui de pe strada, m-a invatat mai mult decat oricare om, ce inseamna dragostea, devotamentul si mai ales demnitatea. A trait si s-a stins asa cum a vrut ea. Nu cred ca voi mai avea un caine atat de inteligent. A fost un privilegiu pentru noi ca am avut-o. As mai scrie, dar deja plang.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa plangi, trebuie sa te bucure amintirile frumoase. Niciodata nu o sa ai doi caini la fel. Animalele ne invata intotdeauna ce este dragostea, devotamentul si demnitatea:-)

      Ștergere
  10. Brandusa, m-am topit ca un turture la soare. Ce de vietati, ce de vietati. Cainii sunt frumosi toti, fiecare in felul lui, dar m-au cucerit privirea Dintoasei si rasul Lunei. Sa fie sanatosi cu totii si voi pe langa ei !
    P.S. Credeam ca noi suntem nebuni ca am luat ditamai doi maidanezi ! :)) Acum ma simt deosebit de sanatoasa mintal ! :)))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos, Dintoasa este de o desteptaciune si o afectivitate iesite din comun! Luna rade si acum la fel:-)
      Nu sunteti nebuni deloc:-) noi mai avem un pic si o sa fim nebuni cu acte in regula:)))))))))

      Ștergere
  11. Intr-adevar, fiecare caine are personalitatea si caracterul diferit de al celorlalti. Si eu am avut cativa si imi plac cainii si as creste oricat de multi, daca as putea .Din pacate , cainii cand sunt mai multi fac galagie si se supara vecinii :).
    Sa-ti traiasca cei pe care ii ai si sa va bucurati toti unii de altii, voi de ei, ei de voi, sa va faceti viata mai frumoasa unii altora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, galagie fac, dar ciobanestii au latratul mai infundat si e chiar placut sa-i asculti:)

      Ștergere
  12. Sunt o frumuseţe câinii!
    Ştiu rasa corb, a avut sora mea unul. Lătra mişto de tot, soţul meu zicea că latră: vof, vof, vof! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem o catelusa care nu apare aici care latra foarte gros dar cel mai frumos latra ciobanestii de bucovina, gutural si foarte gros!

      Ștergere