duminică, 24 februarie 2013

Plimbari

        Ieri am dat o fuga pana la Comarnic, a fost expozitie de pasari si sotiorul vroia sa vada ce exemplare sunt. Binenteles ca ne-am intors de acolo cu o pereche de rate saxon rasa de carne(ulterior am aflat ca am mers pentru ele) si 6 oua de sumatra( gaini combatatante cu fata si penajul negre) sunt superbe, aici eu am fost inculpata.
    Ajunsi acasa ne-am gandit sa facem o pizza nu mai mancasem de vreo' 3 ani :

 Putin ketchup aburind:
 Si binenteles painea calda:)
 Aseara am bagat in priza incubatorul ca sa-si faca rondul 12 ore si dis de dimineata am pus ouale in el. Fiind foarte adormita in loc de sticla normala de apa am luat o sticla de tuica si am turnat  peste ele. Nu stiam ce miroase in casa, pana mi-am dat seama de unde vine mirosul a durat ceva:))))))

 Binenteles ca un ou de sumatra a fost spart de sotiorul meu care a umblat cu ele de parca erau mingi:)
In incubator sunt 6 rase sa speram ca o sa eclozeze bine si nu o sa fie puii alcolici.:)))




    

36 de comentarii:

  1. De abia astept sa vad puisorii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sunt 20 de zile si eu abia astept :-)

      Ștergere
    2. Am cautat pe net sa vad cum arata sumatra si wiandotte.
      Daca ma mai uit mult la postarile tale cu gaini si cocosi frumosi-frumosi, cred ca ma corupi sa ma apuc de dadacit :)))
      Inca astept puisorii :))

      Ștergere
    3. Pai ce mai stai:)) Nu sunt greu de crescut! Sumatrele sunt mai dificile deoarece sunt combatante si nu pot sa stea mai multi cocosi impreuna, gainile sunt razboinice si ele. Wiandottele sunt o rasa mai sperioasa dar mari, e primul an cand avem rasa:)

      Ștergere
    4. Pai, deocamdata stau cuminte si iau notite :)
      Apoi ma uit in jur sa vad ce vecin as corupe sa taie.
      Apoi ma gandesc ca ma expulzeaza kinderul si nici noi nu am putea manca.
      Si uite cum ma intorc la luat notite :))

      Ștergere
    5. Daca o sa cresteti trebuie sa va ganditi la Kinder ca pe astea stii cum le cresti:) Daca te hotarasti da un semn si-ti dau caietul meu de notite:)))))

      Ștergere
  2. :))) tuica, mai Brandusa ?! :)))
    frate, cat am ras!
    sigur or sa eclozeze toate cu asa "botez" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai aveam putin si ma imbatam din cauza mirosului:-) )))

      Ștergere
  3. Ha,ha ce întâmplare haioasa....o sa ai puii in stare de ebrietate! Mirela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram ca nu fac urat la bautura:))))))
      Mirela cand postezi pe blog sau exista un alt blog?

      Ștergere
  4. Dragute noile rate din ograda, iar daca urmeaza si gainile negre de Sumatra, deja cotetul va arata exotic. Cred ca pur si simplu nu va puteti abtine cand mergeti la expozitii. PS Poate din cele 6 oua iese si un cocos, ca am vazut ca tare mandru este cu coada aia a lui. Asteptam pozele cu puisorii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne abtinem dar astea erau in plan de ceva vreme numai ca nu am gasit. Speram sa nu iasa doar cocosi:-)

      Ștergere
  5. Dani am sters comentariul tau din greseala, scuze! Daca poti te rog sa-l mai postezi odata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i bai, si mie mi s-a mai intimplat :) Ziceam, ca ai dezinfectat ouale cu siguranta :)

      Ștergere
  6. Nostimă întâmplare :)) M-am amuzat teribil. Când eclozează, poate-ar fi bine să le puneți la îndemână și un asortiment de țigări de foi și niște cărți de joc :)) Altfel, să fie într-un ceas bun și să iasă pui sănătoși din toate. Vorba colegilor: vrem poze! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tigari le imprumut eu, carti de joc avem:)))), peste 3 saptamani speram sa fie si poze!

      Ștergere
  7. MARIA A LASAT URMATORUL COMENTARIU:
    Mamaa, ce rate splendide! Imi plac foarte mult, nu stiam ca exista asa frumuseti! Si eu abia astept sa vad puisorii!

    RăspundețiȘtergere
  8. DANI A LASAT URMATORUL COMENTARIU:
    Chiar te poti ameti cu aburii de tuica :))) Dar sigur ai dezinfectat toti microbii :)))
    Sa fie cu noroc, sa iasa toti puisorii si sa fie sanatosi !

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetelor scuze dar cred ca aburii tuicii si-au facut efectul:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. citesc, ma minunez si invariabil ma gandesc cum ne-au murit noua gaini autohtone gratie infestarii masive cu paduchi de care noi nu ne-am prins... incerc sa-mi fac curaj macar pentru 10 pui de carne - nu de-o zi, mai mari, la vreo 6 saptamani. sa vedem.
    oricum, toata admiratia pentru voi, suntei next next level :)
    si tuica face bine la dezinfectie clar.

    RăspundețiȘtergere
  11. Simona sunt in comert picaturi ca si cele pentru caini si pisici, se numesc endectocid. Nu te sfatuiesc sa iei pui de 6 saptamani deoarece sunt crescuti numai cu furaj care are tot felul de nebunii in el si daca o sa-i lasi din acel furaj ori mor ori nu mai cresc . La Buftea este cineva care aduce pui de carne din Italia si Franta iei 10 puisori si o saptamana doua (depinde de vreme)ii ti intr-o cutie cu bec, apoi poti sa le pui picatura minune si nu mai ai probleme cu ei.
    Multumim frumos, in ultimul timp citesc doar tratate si patologii aviare:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Uite asa se fac inventiile. Cinestie ce croncobauri va ies acuma din oua imbatate. O sa fie bine!

    Am si eu o intrebare: pizza de casa poate fi facuta sa aiba gustul ala nebunesc de bun ca cea de la pizzerie? Nu-mi dau seama daca blatul e de vina, branza de peste el sau monoglutamatul :)).

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreiule daca ies ciudati tsunt ai tai!
    Pai cand vii la noi facem pizza ca asta a fost facuta pe repede inainte:-) si sa vezi ce buna iese sau preferi din nou rata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rata saxofon? :p
      Pizza clar. Pot duce lejer 2 XXL. Fac concurs cu Cosmin. :)

      Ștergere
  14. Foarte frumos.Si eu vreau sa cresc pasari dar ma tot duce cu vorba sotul asta al meu,ca are proiecte multe :)
    De-acum incolo sa pui dimineata oua la clocitoare :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum am la activ cateva zeci de incubatoare si numai dimineata au fost puse toate:)
      Bine ai venit si succes daca vrei sa cresti pasari!

      Ștergere
  15. Asta da postare! Rate, pizza si oua imbaiate in tuica! :))
    Mi-ai dat buna dispozitie cat pentru toata ziua. Multumesc!
    Imi amintesc ca era o smecherie, cu puii de curca... atunci cand erau mai mici ii dadea bunca-mea cu tuica sau spirt pe picioruse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A cu puii de curca e tapaj mare, anul trecut am avut pentru prima data, am stat si le-am dat piper pe cioc ca cica asa e bine:) si spirt pe picioruse si curca era mama buna sarea pe mine:) Am ramas doar cu un curcan din puii de anul trecut Vatafu' e mare aproape 15 kg si nu are inca anu', nu poate calca curcile si-l tinem noi cu mana sa vezi distractie:))
      Cu multa placere, te mai asteptam!

      Ștergere
    2. Brandusa draga, dupa ce am citit raspunsul tau, am o intrebare: e vreo pasare, in curtea aia, de la care sa nu "iei bataie"? :))
      E tare amuzant/interesant cum povestesti tu intamplarile tale! Tine-o tot asa! :)
      Te citesc cu placere!

      Ștergere
    3. Sunt unele care ma iubesc:))
      Mersi!

      Ștergere