miercuri, 13 februarie 2013

Pisici multe pisici!

A venit vremea prezentarii pisicilor. Au fost 9 , au ramas 8 dar prezentam doar 7, pisica primordiala are postarea ei deoarece este speciala, foarte speciala:)
Incepem cu negriciosii: sunt frati de cuib si noi le spunem mioriticii:)Unul din ei are o pasiune pentru gaina noastra golasa o urmareste prin toata curtea si se gudura pe langa ea. Golasa fuge de nebuna ca sa scape de el.:)
Urmeaza tot o neagra :Hiena e sora lor mai mare  care este foarte harnica si foarte independenta:
Codita e singurul baiat mare si are numele acesta deoarece are coada scurta:
Micuta seamana foarte bine temperamental cu mama ei o "ciufa internationala" cum ii spune Cosmin:)
Vine incet cea mai frumoasa dintre toate dupa cum ii este si numele FRUMOASA tandra si lingusitoare:
Retrasa  si invizibila este Siameza(asa ii spunem noi):

Le iubim, le dragalim, ne distram cu ele si speram sa fie cu noi mult timp de acum inante si nu in ultimul rand un copac cu pisici:)

25 de comentarii:

  1. eu, care sunt moarta dupa pisici, m-am topit cu totul! copacul cu pisici este absolut demential!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era dimineata pe la 6:30 au un chef de joaca nebun dupa ce mananca!

      Ștergere
  2. moaaa, aia cu copacul e mortala!!super-super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-l vezi pe mioriticul1 cu Golasa ...mori de ras nu alta!

      Ștergere
  3. Dar sunt absolut superbe! Aveti o colectie strasnica! Si eu iubesc tare pisicile!! Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poza cu copacul e teribila :))
    Ce frumoase sunt. Toate

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand se coc sa le culegeti din copac. Alea negre stufoase zici ca-s "pisici de oi". =)) Ciobanesti corbi versiunea felina.

    Astept prezentarea intemeietoarei de linie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai vine si intemeietoarea de linie da mai sunt pisici ciobanesti corbi:))

      Ștergere
  6. Unul din mioritici si golasa imi amintesc de negrutza mea care il insoteste peste tot pe pufi,bichonul maltez batran si plictisit.Copacul tau l-a depasit pe al meu...eu nu am reusit niciodata sa surprind in poza mai mult de 2 pisici.Acum am 10 pisici...olalala,ce de pisici am!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ele mult timp de acum incolo!
      Ne-ai intrecut:))

      Ștergere
  7. Brindusa,daca vrei, te-am nominalizat intr-o leapsa in blogul meu http://armoniesisanatate.blogspot.ro/
    Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai spus tu ca o sa ne prezinti si celelalte animale din ograda. Foarte dragute matoasele voastre, iar numele sunt mortale. Imi inchipui ca sunteti clienti fideli ai Pet Shop-urilor. Asteptam vesti si despre catei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Clienti fideli putin spus:-) Vin si cateii:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. pisici negreeee, iamiiiii :) pisici colorateeee, si mai iamiiii:)
    astept cainii cu explicatii cu tot.
    (in fiecare an, in ianuarie, la casa cartii se organizeaza expo de arbitraj pentru pasari. stiai?)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiam, dar eu nu sunt de acord cu expozitiile vin saricile gaini cu diverse boli si ma chinui cu ele pana le fac bine!
    In curand si cainii:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase pisici. Pisoiul Codita mi-a mers la inima. Si Frumoasa si Siameza. Dar toate sunt minunate si mai ales utile la o casa de om gospodar. Mi-au placut mult si cainii. Sa va traiasca si sa va bucurati de compania lor. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos pentru urari si dumneavoastra la fel!
      Utile sunt ca ne ajuta cu soarecii, insa mama lor e sefa la prins sobolani imensi pe la vecini si ii cara acasa si vrabiute:)

      Ștergere
  13. Ce de-a pisici ! E raiul pe pamant acolo la voi. Sau arca lui Noe ?! Cum reusiti sa ingrijiti atatea animale ? Am inteles ca aveti si multe pasari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arca lui Noe:), cateodata suntem obositi morti si parca am renunta la toate dar cand venim acasa si cainii se bucura, pisiciile ne asteapta in poarta sa pe geamul de la bucatarie ca niste flori, gainile ,gastele, ratele se strang in jurul nostru in cand mergem in spate trec toate, urmeaza un bebe mic cand o vre Doamne Doamne si o sa fim completi:-)

      Ștergere
  14. sunt foarte frumoase!si noi avem o pisica, copilutii nostri (trei la numar) sunt innebuniti dupa ea, nu cred ca s-ar supara sa mai luam vreo doua-trei, dar mie imi ajunge :)).

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte frumoase pisicutele.....si noi avem noua,am avut zece dar una am gasit-o moarta in pod,otravita de niste vecini rai.....FRUMOASA ta seamana leit cu birmanezii mei Snowball si Sheeba,cred ca este o rasfatata.....alintatul casei noastre este un motan de 8 ani negru tot cu sosete albe,mare maestru al prinderii soarecilor si sobolanilor......ultima venita in familie e o pripasita,am cules-o de pe camp asta iarna,cand zapada trecea de genunchi si viscolul era intetit.....are ochi albastri,cred ca e corcitura....cand voi invata sa pun poze promit sa o fac.in rest mai am o matza Pipo,dupa celebra revista pt pici, care in vara,duopa 13 ani de zile,ne-a fericit cu 3 pui leit ei(tigrat cu alb ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti traiasca toti! Pai sa pui poze si sa ne areti si noua un blog:)

      Ștergere