joi, 21 februarie 2013

Pisica primordiala :)

       Era o zi mohorata si ploioasa(semana cu cea de azi), am stat pana tarziu la birou si sotiorul venise sa ma ridice de la gara de nord. Aveam vreo' 16 ore de munca si eram franta, urc in masina  si vad un cap mic care  iese din sanul sotului meu, era pisica primordiala:) Mica, slaba si lovita, mandibula fisurata si o lovitura la coloana, nu prea putea sa mearga. In drum spre casa am aflat povestea ei pe scurt:
   El : Nu puteam sa o las acolo murea!
   Eu: Am alergie la parul de pisica, ce facem cu ea?
   El: O duc in spate cu gainile si nu o sa te deranjeze deloc!
   Eu: Bine, dar mama e la noi si ea e cu alergiile, trenul in gara e mic copil pe langa ce o sa faca mama:)
   El: Ne descurcam noi cumva, dar sa-ti povestesc cum am ajuns la ea.
   Eu: Pai zi!
   El: Am ajuns mai repede ca noaptea oamenii dorm de obicei nu lucreaza si era libera soseaua, am parcat masina si am vazut un tip care a aruncat pisoiul in fata masinii intr-o baltoaca. Am iesit din masina sa-l iau dar se bagase sub chioscul de ziare. M-am gandit ce sa fac si m-am intins dupa el pe burta( sotul meu are 1.90m deci e mic rau) se uita lumea la mine ca la urs dar nu puteam sa-l las acolo:)
       Pana am ajuns acasa am avut limba dubla din cauza alergiiei, mama a facut mai rau decat toate trenurile din gara de nord:) acum iubeste pisica primordiala:) Fish este numele ei si este o nebuna.
   Aici era deja mai mare si facea numai tampenii:
      Bate tot ce prinde inclusiv caini daca are ocazia:
     Salcia din curte era locul preferat cand era mica:

     Aici facea plaja la bec:)
      Stil de dormit:))

        Pe post de mama(  nu naste daca nu sunt langa ea):

   Iubeste gainiile cand era mica se arunca in spatele lor iar gainile speriate fugeau cu ea in spate prin toata curtea. Dorme in cuibare cand are chef: Fish impreuna cu Frumusica:)



   Acum doua zile am uitat-o in casa si avem un pui de porumbel care sta intr-o cutie (am fost doica pentru el). Am crezut ca o sa-i gasim doar fulgii  dar ei dormeau. Suparata ca a fost trezita din somn!


      

21 de comentarii:

  1. Ce dulcica e in prima poza :)
    O luptatoare, ce mai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O luptatoaresi o rautate in acelasi timp:))

      Ștergere
  2. Hahahahah! :)))) Superbe pozele. Cea alături de puicuță, în cuibar, e mortala! Pisicile sunt companioni extraordinari, cel puțin pentru oameni. Eu i-am dar i-am adus mamei un „remediu felin” după ce alintata și blânda noastră Grette cea siameză n-a mai fost (a trăit 17 ani!). Nou venita e rasă comună, se numește Rica (prescurtarea de la Păsărica - nume dat de maică-mea) și parcă a făcut un transplant de personalitate utilizând rămășițele eterice ale precedentei locatare pisicești a casei. Doar blana le e diferită, cea „actuală” e o „tărcăciune” cu alb, negru, gri, roșcat, bej, maro închis, galben... și, dacă mă uit bine, mi-e teamă să nu descopăr și mov, verde, albastru etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotului meu ii plac astea multicolore, vrea si el una dar nu mai este loc la noi:)) Sa va traiasca si sa fie sanatoase si mama si pisica:)

      Ștergere
  3. o poveste impresionanta, frumoasa, care atinge sufletul. la voi acolo e raiul animalutelor, se pare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi vrem sa le asiguram o viata buna celor care sunt in curte:)
      Am avut si rata rahitica, pui pe jumate morti luati de la crescatori:(. Multumim Cristina mult!

      Ștergere
  4. poza cu ea dormind, cracanata toata, e criminala :))))
    apoi urmeaza aia cu gaina.
    zapacita de ea, ce dulce e

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu mai doarme cu gainile e sub demnitatea ei, doarme numai cracanata:)))

      Ștergere
  5. Mai dar sa stii ca si eu am "elemente feline"(macar de personalitate), nu e loc (doar un pic) si pt mine?!!? Ca vad ca acolo e raiul pe pamant!
    E o scumpa, iar tu mi-ai creat niste imagini foarte tari (sotiorul "mic rau" intins, gaina fugind cu pisica-n carca...!!!!!), imi place rau la voi, e mare veselie si raiul adevarat al tuturor animalutelor! Cand ne prezinti si universul plantelor? Macar sa ma imbolnavesc iremediabil!! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facem loc:)) Veselie este dar raiul nu este ca ne mai lipsesc anumite specii:)))))
      O sa prezint si plantele dar nu am timp sa le fac poze:)

      Ștergere
  6. Sotul tau e bijuterie rara :). Cati oameni (nu zic barbati) ar face asa ceva pentru un boț de pisica ?
    Ma bucur ca s-a impacat si mama ta cu situatia si sper ca si alergia ta s-a mai imblanzit un pic. Frumoasa tare Fish , sa va traiasca cu toata echipa de blanosi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Balta deci... acum inteleg de ce ii zice FISH. Cate pisici a reprodus Fish in total? Ca mereu aveti generatii noi din ea.

    Mi-l inchipui pe Cosmin mititelu intins pe jos dupa pisoi =)) OARE CE A ZIS LUMEA, A??? Cam ca mine cand am prins puiul de cioara printre masini in centrul orasului.

    Pisicile au o rautate si o smecherie ascunsa pe care nu o gasesti la caini. Cu toate ca nu sunt asa iubitoare si credincioase, e amuzant rau sa le urmaresti reactiile si gandirea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei nu stiu exact, pai eu am spus ca vreau pui de cioara mic mai omule nu mai mare:)) Andrei avem rate saxon, tre' sa vii sa le vezi:-)

      Ștergere
  8. Scumpete Fish,trista dar si amuzanta in acelasi timp povestirea.Ce de lucruri traznite face pisicuta...sa ne spui cand cloceste, nu m-as mira sa gasesti vreun ou sub ea vreodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut dormea cu puii de gaina in aceeasi cutie la bec:-)
      O sa va anunt:-)

      Ștergere
  9. Bag de seama ca gospodaria voastra e un taram fermecat, populat cu animale fabuloase si condus de o echipa de toata cinstea!
    Da' cu alergia ce-ai facut, pana la urma? Ca nu cred sa mai aiba si ea loc in batatura, la asa o concentrare serioasa de matze, caini, gaini, porumbei si alte dihanii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alergia a scazut in intensitate,incerc sa o ignor:-)
      Multumim!

      Ștergere
  10. Frumoasă pisică, a meritat să se lungească pe jos soțul tău după ea !
    E minunat acolo, la voi. Nu ai putea să faci și niște mici filmulețe cu vietățile voastre ? Există niște aparate de fotografiat Canon care fac și mici filme. Nu sunt prea scumpe și zău că merită, la ce minunăție de arcă a lui Noe aveți voi acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem aparat care si filmeaza:) o sa incerc sa fac si filmulete:) Multumim Zina

      Ștergere
  11. Ce faină e pisica în cuibar:)))! Să vă trăiască!

    RăspundețiȘtergere