joi, 7 februarie 2013

Operatiunea Gaina :)

         Mare expozitie de gaini in weekendul acesta in Otopeni . Sotul meu este inscris in asociatia Pajura ,participa si el cu o pereche de faverolles salmon. Pana aici toate bune si frumoase numai ca aseara cand pasarile trebuiau sa fie toaletate si duse pana in Otopeni , sotul meu a avut sedinta pana la ora 21.
        Am ajuns acasa pe la 18:30 si am inceput treaba cu inchisul gainilor care este un adevarat raliu prin curte. Inchise gainile m-am ocupat de rate care se incoloneaza pentru a fi inchise si ele. Ratoiul( multumim Iuliana) nu prea avea chef de somn dar pana la urma a intrat in coloana si el. Gastele asteptau sa fie deschise pentru plimbarea nocturna. Treaba terminata!
       Sun sotul si intreb: "Ce gaina sa pregatesc si ce cocos?"
       Sotul: "Pe aia care a fost la Leipzig( gaina e  umblata pe la expozitii) si cocosul ala  care are dintii din cresta mai mari si mai rari"
      OK ma duc si aduc gaina apoi mai fac un drum si vine si cocosul.
     In bucatarie (pana fumez eu o tigara) exploreaza frumosii tot ce prind:
   
         Gaina nu sta in boxe pentru ca este razboinica luminii - bate tot! de aceea barba arata jalnic si pe piept era plina de noroi! Incep operatiunea spalatul:


        In timp ce eu ma chinuiam cu domnisoara, domnul incerca sa se faca frumos singur:)

        Spalata si parfumata (nu am dat gaina cu parfum) este gata de operatiunea feonul:
      Dupa vreo 2 ore de munca domnisoara si domnul arata asa:

   Au ajuns in expozitie aseara pe la 23 si astazi o sa fie arbitrate!
       


27 de comentarii:

  1. nu sunteti normali :)))
    sunt superbi amandoi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Suntem doar putin anormali:))

      Ștergere
    3. cred ca sunt cele mai norocoase pasari care va au pe voi de stapani!

      Ștergere
  2. Super faine, nu m-as fi gandit in veci ca gainile se pot spala si usca cu feonul :) Bafta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca aveam mai mult timp la dispozitie le faceam dus cu totul:)) Multumim!

      Ștergere
  3. Unde este organizata expozitia si care este programul?
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Expozitia estein Otopeni in spatele primariei in sala de sport, programul cred ca este intre 10-18!
      Mersi!

      Ștergere
  4. Sa speram ca vor cei mai frumosi! Mult succes! Mirela

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca v-ati distrat pe cinste.Sunt frumosi si mandri.Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m- am ocupat de ecloziunea lor apoi a intrat Cosmin in scena. Mandrii sunt ca asa e rasa ,frumosi sunt ca sunt ai nostrii:-D Un prieten drag sufletului nostru spune ca noi nu avem cum sa ne plictisim cu atatea vietati in jur, deci distractie maxima garantata!

      Ștergere
  6. Multumesc si bine ai venit pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, Brandusa! Am descoperit astazi pagina ta si mi-a placut foarte mult. Iar pasarile pe care le cresteti cu atata drag sunt minunate si cred ca va infrumuseteaza viata si mai mult. Succes la concurs - poate le vedem la tv.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai venit Andreea,eu am citit de multe ori blogul tau si am mai furat cate o reteta
    :)
    Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  9. Pune repejor copyrightul pe poze ca aia cu cucosul la oglinda e de tabloid monden!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte amuzanta postare:))) Esti o simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  11. brandusa, dar nu s-au speriat de baie si de uscator??? cum de sunt atat de pasnice si calme? eu stiu ca gainile sunt cam sperioase ...
    oricum, sunt splendide. mai e si saptamana viitoare expozitia? ca m-as duce si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt blande deoarece primele 2 luni din viata au stat in casa:)) apoi desi au fost repartizate in boxe le-am luat in mana in fiecare zi, avem unele pitice care zboara pe umarul nostru. Am avut un cocos de brahma herminat deschis care ma curta:)). Am ajuns sa imblanzim si spaimele de bibilici. Tot timpul nostru liber este a lor.:))

      Ștergere
    2. Expozitia este pana duminica! Cand le-am uscat cu feonul gaina a fost super incantata intorcea capul dupa aer, cocosul nu prea dar a stat si el. Acum avem in casa o victima "Soarece" o sa scriu si despre el cand o sa am timp!

      Ștergere
    3. ce a mai patit si soarecu?!?

      Ștergere
  12. Mai, ce barbite frumoase avem!Succes, sa obtineti calificative din cele mai bune!

    RăspundețiȘtergere