marți, 26 februarie 2013

Dei Dei sau Ga Ga

               Gaste din rasa embdem, albe frumoase, destepte foc dar dusmanul meu numarul 1:)) Anul trecut in toamna sotiorul a venit acasa si mi-a spus ca a gasit gaste de care cauta de acum 1000 de ani, ca sunt boboci si sunt superbe, au ochii albastrii si sunt extraordinare.
               Dupa o saptamana de parlamentari  am mers dupa ele:))
Ajunsi la fata locului vad doua gaste care aveau ata albastra la picior, sotiorul le alesese si erau puse deoparte:)) Am luat individele acasa si le-am botezat Gunar si Ingrid:))

                 Ingrid este mai cuminte adica nu ma ataca:)) dar in schimb  mananca trandafirii, pomii si tot ce prinde:) Gunar in schimb ma ataca pe unde ma prinde, am avut niste vanatai de toata frumusetea pe picioare de la el. Cand merg eu sa le eliberez din tarc seara nu primesc nici macar o privire din partea lor, dar daca merg cu o capatana de salata sunt cei mai buni prieteni:))
                 Sotiorul are o relatie speciala cu ele, deschide geamul noaptea si le striga iar ele raspund sau daca sunt libere vin la geam sa-l salute:)

          Anul trecut nu a reusit gasca sa scoata boboci din cauza noastra, deoarece nu am pus in cuib destule paie si a spart ouale. Am mai pus oua in incubator dar a fost luat curentul o zi intreaga si au fost compromise. Speram anul acesta sa avem si bobocei de gasca.



48 de comentarii:

  1. Si eu imi luam bataie de la un gascan, la bunici.
    Era groaza sa ma duc sa le aduc de la balta
    Si taur daca era si nu-mi era atat de frica. :)))
    Ulterior, a existat ceva mai infricosator: un curcan :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu in copilarie am fost fugarita de un gascan si intotdeauna am avut frica de ele:)) Gunar simte si de aceea ma alearga.
      Avem si curcan rosu , ma cert cu el prin curte, vine spre mine dar nu sare:))

      Ștergere
  2. :)) Cred că trebuie să luați o atitudine mai indiferentă. La fel o sfătuiesc pe soția mea să nu se teamă de câinii străini. Știu, deci, din experiența cu ea, că e greu. Dar treceți peste teamă, măcar o dată, să vedeți ce simplu e după aceea. Dacă nu reușiți, dați niște ”apă de ouă” (țuică, evident, cine știe cunoaște :)))) )pe gât și apoi ieșiți la ele. ;) Ninjutsu vă faceți :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Scutaru, permiteti-mi sa va strang mana virtual.
      Comentariul dvs m-a distrat copios

      Ștergere
    2. Brandusa, ai inventat o noua metoda de a atrage curajul : bea apa de oua :)))
      M-am distrat copios astazi, va multumesc amandurora

      Ștergere
    3. Am ras cu lacrimi:)))))))) Am tot schimbat atitudinea dar degeaba, ma alearga pe unde ma prinde:))) Pai daca beau un pahar de tuica nu mai ajung afara ca adorm. Nu consumam alcool, de obicei dintr-o bere suntem flower-power amandoi:))

      Ștergere
  3. :))))) Heheh. Sper că n-am sărit calul (prea tare). Apropo, nici noi nu suntem cu alcoolul. Un lucru excelent, zic eu. Strângere de mînă acceptată cu plăcere, doamnă Simona :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai bine mai brandusa, dupa ce ca ai probl cu gastele tu ai pus oua in incubator? te suspectez ca iti place sa fii ciugulita la picioare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, vroiam sa fac imprinting pe boboci, am citit studiile etologului Konrad Lorenz si vroiam sa le pun in practica. El a facut imprinting pe gaste calugarite dar eu nu am gasit oua:))

      Ștergere
    2. mi-ai zis-o !!
      ce e aia imprinting si gaste calugarite?
      tu trebuie sa intelegi ca lumea nu are cultura gascoasa, sa stie chestii d' astea

      pot sa il pup eu pe bobo pt tine? sau mai bine zis ; si pt tine

      Ștergere
    3. Maria imprintigul e atunci cand bobocii fac gaga din ou si tu faci gaga de langa ou:)) Te vad pe tine prentru prima data cand ies din ou si tu ramai mama lor pentru restul vietii:)
      Gatele calugarite sunt migratoare , sunt mai mici decat gastele obijnuite dar Konrand Lorenz a reusit sa faca un imprinting fantastic pe ele.
      Eu vroiam sa-mi fac o armata sa bata gascanul si pe sotiorul meu:)))))
      Poti sigur ca poti:)

      Ștergere
  5. hai ca am ras copios :)))
    zici ca te cafteste gascanul, a? pai mai logic era sa ti-o iei de la gasca, din gelozie, dar asa?? ce-o avea cu tine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt persoana non-grata la mine in curte:)))
      Nu stiu ce are cu mine ca m-am purtat foarte frumos cu el, mai am un pic si o sa ma rog de el sa nu ma mai atace:)

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt! Am mai ramas si eu cu o gasca singurica, pentru ca celelalte tovarase ale ei s-au prapadit (de moarte buna sau...de fapt rea, dar de batranete) , in afara de un gascan care a ajuns friptura si asta pentru a preveni o moarte prematura , cica. Carnea de gasca am constatat atunci ca e foarte buna, deosebita, dar nu intru atat incat sa tai gatul gasculitelor noastre din curte, cand aveam si altceva ce manca.Cand vad perechea voastra de gaste, ma gandesc cu tristete la a mea care sta singurica, doar cu gainile.Si e tot blonda , cu ochi albastri, numai ca nu musca :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi pana acum nu am mancat carne de gasca:) Am visat de mai multe ori gascan la rotisor:)) dar sunt iubitele sotului si o sa moara de moarte buna la noi in curte.
      Pai poti sa cumperi mature sau boboci, sa vedem daca om avea anul asta boboci poate te ajutam sa nu mai fie singura gasca ta.:)

      Ștergere
    2. Scenariu de film:
      Brandusa pandind momentul oportun sa inlature hegemonia conului Gascan, iar sotul ghicind gandurile sotiei, salveaza mandrul Ciupitor (printr-un miracol, ce-i drept) de terifiantul instrument de tortura, rotisorul

      Ștergere
    3. Iar am ras cu lacrimi, razbunarea e pe drum :-) Maine ajunge gascanul de egipteana care desi e mai mic e rau rau, poate o sa-l puna cineva la punct pana la urma:-)

      Ștergere
    4. M-ai facut sa caut pe google, la sectia infractori, pe gascanul de Nil.
      Moaaa, ce-l asteapta pe conul Gascan.
      Adevarul este ca are fata de infractor, egipteanul :)))

      Ștergere
    5. Asta e al doilea gascan si cica o sa-l cheme Masai. Primul a zurat noaptea la vecini, l-am vazut dar nu puteam merge dupa el ca era ora 23 si am spus ca o sa-l recuperam dimineata, dar supriza dimineata nu era gascanul si nici vecinul nu vazuse sau auzise nimic:))) Mult nu putea sa zboare ca era filat:)

      Ștergere
    6. Of, ca nu mai scapam de "obiceiul" asta.
      Cate imi povestea si bunica mea, referitor la gaste si rate pe balta...


      Ștergere
    7. Noi sa fim sanatosi, ca toate trec:)

      Ștergere
    8. Siiii?
      Si-a luat conul Gascan bataie?
      S-a desfasurat vreun K1 acolo?
      Vreau detaliile intalnirii :)

      Ștergere
    9. Ppai saracu gascan de nil a stat pe drum o noapte intreaga, de o ora este cu gasca si se acomodeaza, cu conul Gascan inca nu a dat ochii dar astept si eu K1:))))))))

      Ștergere
    10. Ahhaa...simt mirosul razbunarii :)))

      Ștergere
  7. Pe băiatul meu, când era mititel, l-a ciupit un gascan de fundulet. A venit in fuga la mine, foarte revoltat si, cu ochii cat cepele, l-a aratat cu degetul pe infractor si a strigat: ”Mama ! M-a mucat ! ” (la vremea aia nu il spunea pe ”ș”).
    Mie imi sunt foarte simpatice gastele de cand am văzut filmul de desene animate Parisul vesel. Doua dintre personaje erau două gaste care umblau tot timpul de parca erau bete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt frumoase desenele Parisul vesel si mi-am adus aminte si de gastele turmnetate:)

      Ștergere
  8. Super frumoase lebadutele tale :). Mie mi-au placut si mai tare cand se balaceau si se vedea pe fata lor ce bine le era.
    Se vede dragostea si grija fata de tot ce aveti in curte.

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci nu stiu cum sa va multumesc tuturor pentru cura de ras de astazi!!! Brandusa, esti o figura!!Nu, nu te cred ca l-ai putea degusta pe mandrul Gunar la si anume rotisor! Falnic baiet blond cu ochi albastri, ce vrei mai fain, sa vezi ce m-am albastrit eu la fata cand am aflat ca exista ga-ga cu ochi albastri...! Trebuie sa arate superb, mai ceva ca-n poze! Da' vezi ce relatie privilegiata au cu sotul, cum stiu ele ca el le iubeste! Hai ca si tu le iubesti, doar ca te temi un pic, recunoaste solemn in fata lor ca de fapt le iubesti, si sa vezi ce te vor iubi si ele!
    M-am indragostit de pasaretul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cateva pasari in curte pe care nu as putea sa le manac printre care si Gunar si Ingrid,le admir si le iubesc:-)
      Ar fi plictisitor sa nu ma mai alerge cineva prin curte:-) dar tot nu renunt la oastea mea de boboci:-)

      Ștergere
  10. Va admir tare mult pentru dragostea voastra pentru animale!!! Sunteti extraordinari amandoi si frumosi!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Super tari gastele, sa va traiasca si sa aveti boboci frumosi si sanatosi. Eu am avut vreo 5 ani un gascan - Fane care era la fel ca Gunar al dumneavoastra.Pe unde ma intalnea pe acolo trebuia sa ma composteze. Necaz - a sfarsit pe varza dupa ce-a muscat un nepot. Se mai intampla. O zi frumoasa si o primavara bogata va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai si ce faci daca vor iesi niste mici Gunar care te alearga prin curte? Vezi totusi ca au stiut ele cine le-a ales si le-a pus ata albastra. Cine este "mama" lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa fug:)))) Ieri Ingrid a facut primul ou:-)

      Ștergere
  13. Nu stiu ce se ureaza in astfel de ocazii... Sa il mancati sanatosi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce se ureaza in astfel de cazuri ca nu am mancat niciodata oua de gasca, nici cu cele de gaina nu ne prea omoram!

      Ștergere
  14. Ouale de gasca sunt foarte bune, mai grase -se simte la gust- decat cele de gaina si cam inca o data mai mari. La noi erau pe post de aliment sarbatoresc :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela asa o fi, nu am mancat dar de vazut am vazut , sper sa avem boboci sa te putem ajuta si pe tine cu unu pentru gasca ta:)

      Ștergere
  15. Buna, Brandusa!
    Foarte frumoase gastele, iar postarea ta este excelenta! Mi-au placut mult si pozele... ce fotogenice sunt gascutele! :)
    M-am tot invartit pe aici, cautand o modalitate de a ma abona la blogul tau si nu am gasit... :(
    Spor in toate va doresc si merg sa scriu ceva si la postarea dinaintea acesteia "Plimbari"! Am ras acolo de numa-numa! :))
    P.S. E de bime! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! O sa fac o chestie de abonat dar sincer nu prea stiu cum :)
      Multumim frumos si tie spor in toate:)

      Ștergere
    2. Bine v-am gasit!
      E foarte simplu cu modalitatea de abonare:
      - mergi in panoul de control al blogului (unde, pe partea stanga, unele sub altele, ai TAB-urile: "prezentare generala", "postari", "pagini", "comentarii", "google+", "statistici", "castiguru", "aspect", "sablon", "setari");
      - selecteaza TAB-ul "aspect";
      - iti apare un fel de "schita" a felului cum e aranjata "fereastra" blogului tau... Aici da click pe "adaugati un obiect gadget";
      - se deschide o fereastra care contine o lista de "gadgeturi", iar al V-lea este exact cel de care iti ziceam eu: "urmariti prin e-mail" se numeste.
      - poti sa il personalizezi, scriind tu ceva mai interesant/atragator.

      Numai bine! :)

      Ștergere