joi, 31 ianuarie 2013

O noua incercare...

           De cand ne-am mutat din marele oras am salvat diverse animalute...am inceput cu pisica primordiala, Fish care era un ghemotoc de aproximativ o luna si care avea maxilarul rupt si o lovitura serioasa la coloana.
           Am continuat cu pui de porumbel gasiti pe strazile capitalei...cu pui de gaina,rata, gasca cu diverse probleme la eclozare, pierderi foarte multe nu au fost dar totusi au existat aproximativ 2%.
         Aseara am ajuns eu mai devreme acasa, am facut toate treburile si m-am oprit la voliera porumbeilor pentru verificare, m-am uitat in cuibul satinetilor si am vazut o gaza mica si amarata care nu avea mai nimic in gusa. Am plecat. In casa m-am luat cu treburi si am uitat pentru un moment de Blondu (nu stiu de ce m-am gandit la el ca fiind blond, poate din cauza pufului galben).
         Se apropia ora de masa a cainilor, ma pregateam sa pun mancare in castroane si am avut o strafulgerare: O sa moara bietul de el! Nu pot sa-l las acolo e mic si mama lui nu prea are grija de el! Sa merg sau sa nu merg dupa el? Si am mers...
        Blondu' a mancat asera o boaba de mazare zdrobita, 5 boabe de sorg, 10 de mei , 2 de grau si ou cu lapte si cu calciu.

       Sper sa pot sa-l cresc...

16 comentarii:

  1. Si eu sper :(
    E micut, dar sa speram ca vrea sa traiasca.
    Of, saracutul :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum sta cuminte in cutia lui pe calorifer:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mai nou piune din cutie, se aude ca un soricel:)

      Ștergere
  4. 10 boabe de mei!!! Tu ai ceva rabdare, nu te joci. :))
    Ce bete de chibrit gigant aveti...
    Nu uita de pasta de alune, e cam mic pentru boabe.
    Spor la babysitting!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e mic dar aseara in lipsa de rasnita ca sa pot face boabele praf le-am inmuiat si asa le-am bagat pe gatul puiului. Pasta de alune urmeaza azi!

      Ștergere
    2. Man, la cat e' de mica gaza aia, eu nici nu pun mana pe ea.
      Eu nu-l luam in casa. Traia bine, nu, asta era. Dar Brindusa ..........
      Rabdare?
      Cand e' vorba de nimicuri d-astea, are o rabdare incredibila.

      Ștergere
  5. Doamne cat de mic poate fi :) sper sa-l poti creste

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa fac update la postare... si eu sper...

    RăspundețiȘtergere
  7. Si cu incalzitul cum faci? Nu-mi spune ca-l iei la serviciu si il tii prin vreun buzunar :)). La varsta asta nu prea isi mentin singuri temperatura.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai tu ce crezi, binenteles ca-l iau la serviciu, sta pe calorifer si acasa in perna electrica:))

    RăspundețiȘtergere
  9. m-ai facut sa-mi amintesc cum am crescut o puie de mioritic de la 7 zile la 3 luni, cand eram in cl. a 10-a si mergeam cu ea in geaca la scoala:)
    sigur batul de chibrit nu-i din cele xxl?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi fost bine sa fie xxl, dar ne chinuim in continuare, micutul vrea sa traiasca desi ieri am vazut ca are si un picior luxat. Acum este intr-o cutie speciala in care poate sa stea doar intr-o anumita pozitie sa se sudeze bine piciorusul!

      Ștergere
    2. va tin pumnii si voua, si puiului luptator.

      Ștergere
  10. =)) ok, ma declar depasit de situatie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Brandusa, ce micut e, saracutul! Bravo tie, sa traiesti si sa fii sanatoasa! Imi pare rau, nu obisnuiesc asemenea efuziuni, dar m-a impresionat prea de tot!Da Doamne sa traiasca!

    RăspundețiȘtergere