marți, 3 iulie 2012

Inceputul e greu!


Anul acesta am hotarat impreuna cu Domnul Sot sa facem un solar, de fapt hotarase el prin ianuarie ca vrea sa incerce sa gradinareasca. Eu am fost de acord cu el…dar pana la fapta e cale lunga.
Dupa ce au mers incubatoarele vreo’ 3 luni incontinuu(aproximativ 100 de pui de rasa), am decis sa lasam solarul pentru anul viitor si  sa incercam gradinaritul sub cerul liber. Am cumparat plicuri cu diferite soiuri de rosii, castraveti, ardei, gogosar,vinete pentru rasaduri dar neavand timp,intr-un final apoteotic am purces spre Obor si m-am aprovizionat cu rasaduri: rosii fara araci 20 de fire, rosii ochiul boului 10 fire, ardei iute 10 fire, ardei gras 10 fire si vinete 5 fire.
Le-am pus in pamant fara pretentii prea mari deoarece este primul an cand incerc sa gradinaresc,am citit toate blogurile din domeniu si am invatat ceva. De frica ca nu o sa se prinda am pus rosiile cate doua fire intr-un cuibJ. S-au prins  toate rasadurile mele (au fost si victime colatorale din cauza pisicii si a gainilor) dar pana la urma mica gradina a fost ingradita si acum toata lumea este fericita!

Vinetele vesele:

                   Primele rosii:                   





              Primul ardei:

6 comentarii:

  1. Ce cunoscuta mi-e faza cu cumparatul plicurilor de seminte si lipsa de timp, deci resemnarea si trecerea la rasaduri cumparate din piata! :))

    Felicitari pentru gradina, deja produce. Si eu am gogonele la fel, cum sa facem sa se si inroseasca? Ca anul trecut mi s-au inrosit doar vreo 3 bucati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram ca o sa se inroseasca, au toate premisele...

      Ștergere
  2. Vrem poze! Multe, multe poze! Sa ai spor in toate! Inceputul e foarte frumos, pentru ca ti-e teama, dar ai si sperante mari, iar plantele te fericesc in fiecare zi. Daca ai morbul asta al gradinaritului, ti-ai asigurat portia de fericire zilnica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urari si dumneavoastra sa aveti spor in minunata gradina!
      Poze o sa fie cu toate plantele si vietatile din curtea noastra!

      Ștergere