marți, 17 iulie 2012

Domnul Scarbavnic!



Stim cu  totii cum a fost iarna trecuta: grea foarte grea. Porumbeii au stat pe tusa aproape 2 luni din cauza rapitoarelor, in acest timp o pereche harnica Nut si Levin au depus o ponta si au inceput clocitul. Nu ne gandeam ca o sa avem pui la -25 de grade. Dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si au aparut doi pitici urati. Dupa doua zile unu din ei era imens si a primit numele de Goliat, al doilea era o chestie mica si urata si pe jumatate inghetata cu nume de scena Scarbavnicul sau Scarba mica. Am decis sa fie transferat in casa si sa fie crescut la mana. Asa am umblat vreo 3 saptamani cu Scarbavnicul in geanta si l-am hranit din 4 in 4 ore. Dupa aproape 6 luni de viata nu se crede porumbel, el este OM. Nu zboara in stol, sta separat si ma ajuta la gradinarit.:)


 In prima seara:




In crestere libera:




In prezent:   
                                            




9 comentarii:

  1. Sa-l vad cu norma la Maraton Palmares!

    RăspundețiȘtergere
  2. Maraton Palmares in jurul meu:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai citit pe undeva despre o tipa care avea un papagal pe post de ajutor de gradinar, dar si un porumbel e bun :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am sigur o chestie lipsa-n creier. Puteam sa jur ca tu ti-ai facut blog dupa ce mi-am facut io. De ce? Stii cumva? Naspa. Deci - acum inteleg ce spuneai, ca sunt urati si ca ai umblat cu unii in geanta... De urati, ce sa zic... nici frumosi nu le poti zice, dar mie tot imi par dragalasi toti puiutii...Si asa frumusete a ajuns dansulica? Tu ai niste satisfactii aparte, cred ca de aici ti se trage puterea asta de munca cu care m-ai umilit!
    Repar greseala citind tot blogul din urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA asa frumusete a ajuns, este o domnisorica care a ouat acum o luna, binenteles nu a avut un sot, acum incercam sa o acomodam cu un domn crescut si el tot la mana si poate poate rezulta ceva!
      Nu cred ca te-am umilit eu ma hranesc din lucruri simple si sper sa fac asta mult timp de acum incolo!

      Ștergere
  6. Tu esti cu porumbelul cel urat devenit o porumbita frumoasa foc,asa cum sunt eu cu unul din catei care era cel mai mic si mai uratel,de aceea nici nu l-am putut vinde,nu-l vroia nimeni,nici eu,ca acum sa il vezi ce frumusete de catel.
    Oricum imi place la tine,ai prieteni grozavi.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei mai buni prieteni sunt ei necuvantatorii, sotul meu spune ca sunt "mama ranitilor si a oropsitilor". Nu pot sa las ceva mic si neajutorat de izbeliste:)

      Ștergere