marți, 26 iunie 2012

Un inceput

Oraseanca din nascare dar cu mare drag de natura si animale, am hotarat impreuna cu al meu sot sa ne mutam la curte. Zis si facut, nu departe de insorita si prafuita capitala, am gasit o casuta nici prea mare nici foarte mica care sa ne satisfaca ale noastre cerinte.Sotul meu avea experienta bunicilor "de la tara" deci un ajutor pentru mine in noua aventura. Inainte de a ne muta, primele locatare ale casei au fost Xena,Big Mama,Frumusica si Julio o familie de gainuse. 
O sa postam fiecare cu propriul nume (eu si sotul meu).
Ne-am mutat cu mic si mare si asa a inceput aventura noastra!

2 comentarii:

  1. De la aceasta postare a trecut ceva timp. Acum aveti deja experienta!
    Va urez mult succes si sa aveti parte de multa sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim la fel , cand am facut blogul aveam deja 2 ani de experienta!

      Ștergere